دانلود فیلم هناس | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود فیلم هناس

دانلود فیلم هناس با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی هناس با کارگردانی حسین دارابی

دانلود فیلم هناس

تیزر فیلم هناس

درباره فیلم هناس

فیلم هناس فیلمی عاشقانه به کارگردانی و نویسندگی حسین دارابی است. در این فیلم مریلا زارعی و بهروز شعیبی به ایفای نقش پرداخته‌اند. مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، چهره‌پرداز: سیامک احمدی، تدوین: سیاوش کردجان، صدابردار: امیر شاهوردی، تهیه‌کننده: محمدرضا شفاه محصول سازمان سینمایی حوزه هنری خلاصه فیلم: با نگاهی زنانه به مقطعی مهم و ملتهب از دهه‌ی نود جامعه ایران می‌پردازد. این فیلم به نوعی روایت‌گر قصه زنی است که به دلیل مورد تهدید قرار گرفتن خانواده‌اش، دچار تشویش‌ها و نگرانی‌های درونی می‌شود.

نقد و بررسی فیلم هناس

حسین دارابی بعد از فیلم قابل قبول مصلحت، با ساخت فیلم هناس یکسره به پرتگاهی عمیق سقوط کرده است. فیلم، علیرغم داشتن یک دستمایه مناسب برای تولید یک اثر هیجان‌انگیز (برداشتی آزاد از زندگی یکی از شهدای هسته‌ای) با فیلمنامه ضعیفی که اوج و فرود چندانی را برای تماشاگرش طرح‌ریزی نمی‌کند، بارها و بارها مخاطبش را تا مرز کسالت پیش می‌برد.

اثری که با توجه به مضمون و داستانی که دارد، می‌توانست تبدیل به یک تریلر هیجان‌انگیز سیاسی شود، با تمرکز فیلمساز بر روی دغدغه‌های سطحی کاراکتر زن، عملا به یک ملودرام خانوادگی رقیق و دم دستی تبدیل شده که نمونه‌های مشابه آن را در سریال‌های درجه دو ظهر تلویزیون می‌توانیم شاهد باشیم. اینجا است که حتی ایده‌هایی همچون همسایه‌ای که از پنجره روبرو به خانه دانشمند هسته‌ای نگاه می‌کند و یا تماس‌های تلفنی تهدیدآمیزی که زن دریافت می‌کند، در میان تمرکز فیلمساز بر روی تلاش‌های زن برای ترغیب همسرش جهت استعفا دادن بی‌ثمر باقی می‌ماند.

فیلم بیش از آنکه اثری درباره زندگی پر تلاطم و تلاشهای یک دانشمند هسته‌ای برای رسیدن به موفقیت باشد، به زندگی زنی میپردازد که بیش از هر چیز نگران معیشت و سلامت خانواده‌اش است و در این مسیر با اجتناب از نزدیک شدن به قهرمان اصلی داستان، با سکانسهایی چون تولد و سینما رفتن و رفت و آمد زن به شرکت رقیب و ترسیم کلی شخصیت فرعی که هیچ نقشی در درام اصلی نمی‌توانند بازی کنند، وقت مخاطب را تلف می‌کند.

عکس ها و تصاویر فیلم هناس

دانلود فیلم هناس

 

دانلود فیلم هناس

 

دانلود فیلم هناس

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    0 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !