دانلود رایگان فیلم هجوم | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود رایگان فیلم هجوم

دانلود فیلم ایرانی هجوم با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم هجوم

تیزر فیلم هجوم

درباره فیلم هجوم

هجوم بار دیگر همچون ماهی و گربه از یک داستان کوچک جنایی و در ظاهر درام معمایی، استارتش را می زند اما در پس این خرده پیرنگ جمع و جور، ما شاهد یک جهان بسیط با وسعت ذهنی عمیقی همراه هستیم و از همه مهمتر این حرف بزرگ با فرم پلان – سکانس زده می شود. با اینکه خود فیلمساز عنوان کرده که اثرش تماما در یک شات فیلمبرداری نشده و در یکی دو جا، کات داده است. اما با همه بحث های منفی و مثبتی که در گرو فیلم جریان دارد، ما با یک پدیده تازه و شگرف همراه می شویم.

فیلم هجوم شهرام مکری از زمان تولید و عدم استفاده از بازیگر زن و انتخاب فیلمش در جشنواره برلین و نامزد شدن به عنوان بهترین فیلم همجنس گرایانه دچار حواشی زیادی شد و همین حواشی باعث شده که پخش آن در هاله ای از ابهام فرو برود. شهرام مکری کارگردان هجوم درباره اینکه شما چگونه مجوز ساخت فیلمی درباره همجنس گرایان را دریافت کردید ، پاسخ جالبی داد: «در یک ساعت اول فیلم شخصیت نگار دارد نقش سامان را بازی می‌کند، اما چون دختر است و دارد نقش یک پسر را بازی می‌کند از آن تیزی مساله جنسی برای دولت ما کم می‌کند.»

سایر عوامل فیلم: اسامی دیگر عوامل پشت دوربین این پروژه عبارتند از { کارگردان: شهرام مکری / نویسندگان فیلمنامه: شهرام مکری , نسیم احمدپور / طراح صحنه: امیر اثباتی / طراحان لباس: امیر اثباتی , نازنین توسلی / مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده / مدیرصدابرداری: پرویز آبنار / طراح گریم: ایمان امیدواری / طراح جلوه‌های ویژه بصری: پیمان خاکسار / طراح جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان / برنامه‌ریز ودستیار اول کارگردان: اسما ابراهیم‌زادگان / مدیربدلکاری: ارشا اقدسی / عکاس و فیلمبردار پشت‌صحنه: عبدالرضا نیکو / دستیار تولید: جواد سلیمانی / مدیر تدارکات: حسن صفری / عماد طاهری / گروه‌کارگردانی: مجید عبدی , پوریا فرهادی / دستیار اول فیلمبردار: محمد عزت‌خواه / گروه فیلمبرداری: امین بیابانی , حامد عزت‌خواه , امیر محمدی , صابر کامیان , مهدی پیران / دستیار طراح صحنه: جواد فاضلی / دستیار طراح‌لباس: آیین احمدی / مدیر صحنه: احمد عبداللهی / گروه صدابرداری: آرش نجفیان , محسن پرهیزکاری / مجریان گریم: محمد کلاهدوز , سمانه مرادیان / تدارکات: جعفر عزت‌خواه , میلاد دین‌دوست / امور رسانه‌ای: گلاویژ نادری / مدیر تولید: حسین اکبری / مجری طرح و مشاور کارگردان: امیر اثباتی / سرمایه‌گذاران: مریم شفیعی , سپهر سیفی / تهیه‌کننده: سپهر سیفی / محصول: ایران نوین فیل

نقد و بررسی فیلم هجوم

با دیدی که نسبت به شهرام مکری پیدا کرده بودم به خاطر فیلم ماهی و گربه. مشتاقانه انتظار اکران هجوم را می کشیدم. سانس های محدود هنر و تجربه رو بالا و پایین می کردم اما هر دفعه قسمت نمی شد. تا اینکه اتفاقی همه چیز برای دیدن شاهکار جدید شهرام مکری جور شد. از خلاصه فیلم و متن های اول فیلم میشد فهمید که با فیلم جالبی طرف هستیم. فیلمی که از یک ایده ساده شکل گرفته اما به دلیل پیچیدگی هایی که ایجاد می شود با یک داستان جالب طرف هستیم. از همان اول با دیدن طراحی صحنه ، تماشاگر به ایرانی بودن این فیلم شک می کند. طراحی صحنه و لباس مجذوب کننده ای در کل فیلم حاکم است ، که بیننده فضای فیلم را عادی نمی بیند. یک فرقی هست ، یک ایده جدید ، یک خلاقیت. طراحی صحنه فوق العاده و پر جزئیات که در فیلبرداری سخت و طولانی فیلم به کمک همه عوامل می آید. مکری در فیلم جدید خود نیز از سبک مورد علاقه اش استفاده کرده. یک سکانس-پلان طولانی که کل فیلم را در بر می گیرد. دکوپاژ و میزانسن های مسحور کننده که انسجام خود را حفظ می کنند و تا انتها همراه تماشاگر می آیند و پیچیدگی ای ایجاد می کند که مخاطب در آن غرق می شود. این سبک فیلم نیاز به دکوپاژ بسیار دقیقی دارد که لحظه‌ای خطا نباید در آن بوجود بی آید. پیچیدگی داستانی که مکری ایجاد می کند ، قابل تحسین است. روایت کردن داستانی کاملا متفاوت که رگه های جنایی و ترسناک دارد ، با همچین فضا سازی‌ای کار هر کسی نیست. شخصیت سازی کارگردان در حدی کامل است ، که با تمام دو گانگی شخصیت ها و عوض شدن شخصیت ها در طول فیلم ، مخاطب درمورد پرسوناژ ها دچار اشتباه نمی شود. اما اینگونه فیلم ها ، که سبک کاملا متفاوتی دارند و با چشم مخاطبان آشنا نیست. برای عده‌ی زیادی نمی تواند جذاب باشد. زیرا فاصله گرفتن از سینمای بدنه همیشه معضلات زیادی را به همراه دارد. مخاطب عام با اینگونه فیلم ها ارتباط برقرار نمی کند. زیرا فضا برای او مفهوم نیست. و ایجاد پیچیدگی او را آذار می دهد. زیرا از عادات همیشگی اش فاصله گرفته و در حال مشاهده تغییر است. و همین باعث می شود تا نظرات درباره این فیلم تا این حد ضد و نقیض باشد. اما در کنار اینها ، این نوع فیلم ها ، بواسطه سبکی که دارند ، کمی انسجام خود را از دست می دهند. و مخاطب باید با دقت تمام فیلم را بررسی کند تا به نتیجه برسد. اما نکته مثبت این فیلم ها ، به کار انداختنِ مغز مخاطب است. مخاطب باید از قوه تخیل خود استفاده کند و تفکر کند برای رسیدن به داستان. و این نکته حائز اهمیتی است. اما نکته ضعفی که چه در این فیلم ، چه در کار قبلی شهرام مکری (ماهی و گربه) قابل مشاهده بود. خسته کننده بودن آن بود. بدلیل سبکی که کارگردان در پیش گرفته و شتاب در قصه گویی و پیچیدگی داستان ، بیننده در انتهای فیلم خسته می شود. اما این مسئله ذره‌ای از جذابیت فیلم کم نمی کند. مکری بار دیگر نشان داد که چقدر توانمند است در چیدن میزانسن و بازی گرفتن از بازیگران (که همه فوق العاده بودند) (البته بابک کریمی ، کمی مشابه با نقش های قبلی اش بود). این فیلم فضایی مسحور کننده و پردازشی جذاب دارد که شما را در خودش غرق می کند. اما به مخاطبان عام پیشنهاد نمی شود.》

عکس ها و تصاویر فیلم هجوم

دانلود رایگان فیلم هجوم

 

دانلود رایگان فیلم هجوم

 

دانلود رایگان فیلم هجوم

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    0 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !