دانلود فیلم سه کام حبس | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود فیلم سه کام حبس

دانلود فیلم سه کام حبس با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی سه کام حبس با لینک مستقیم و کم حجم

دانلود فیلم سه کام حبس

تیزر فیلم سه کام حبس

درباره فیلم سه کام حبس

فیلم «سه کام حبس» به نویسندگی و کارگردانی سامان سالور و تهیه کنندگی ساسان سالور، اولین فیلمی بود که در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر برای اهالی رسانه و هنرمندان در پردیس سینما گالری ملت بر روی پرده رفت. «سه کام حبس» هفتمین اثر بلند سینمایی سامان سالور محسوب می شود، وی پیش از این کارگردانی فیلم هایی نظیر «ساکنین سرزمین سکوت»، «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین»، «ترانه تنهایی تهران»، «آمین خواهیم گفت»، «سیزده ۵۹» و «تمشک» را در کارنامه هنری خود دارد. فیلم «تمشک» آخرین ساخته سامان سالور محسوب می شود که در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۲ در دو بخش بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین فیلمنامه کاندید دریافت سیمرغ بلورین بود، اما متاسفانه نتوانست موفق به دریافت سیمرغ بلورین در هیچ رشته ای شود. انتظار می رفت که "سامان سالور" پس از یک‌ دوره ۶ ساله دوری از سینما که شاید در اثر سرخوردگی ناشی از تحویل نگرفتن فیلم‌های آخرش بود، با فیلم به‌روزتری به سینمای متحول شده این سال‌های ایران بازگردد و با سوژه ملتهب و فضای متفاوتش از فیلم‌های مهم اجتماعی امسال باشد، اما اینطور نبود. فیلم«سه کام حبس»، تکرار‌ همان‌ ساختار قبلی سینمای سالور بود که این‌بار با کنار هم چیدن انبوهی از مشکلات، بدون اینکه روایت را از نقطه‌ای به نقطه دیگر هدایت کند، به دوره درام‌سازی اواخر دهه ۸۰ عقب‌گرد کرده است. فیلم «سه کام حبس» روایت کننده زندگی یک زوج به نام های نسیم با بازی پریناز ایزدیار و مجتبی با بازی محسن تنابنده می باشند که برای زندگی شان تلاش می کنند و به هر طریقی در تکاپو هستند تا درآمد کسب کنند، از عروسک سازی در انباری منزلشان گرفته تا کار با موتور و فروش لوازم یکبار مصرف و اجاره منزل به عنوان انبار و …

سایر عوامل: مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم زاده، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه: سحر شهامت، طراح لباس: غزاله معتمد، برنامه ریز: آرش حسن پور، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، عکاس: محمد بدرلو، مدیر تولید: ساسان سالور، مدیر تدارکات و دستیار اول تولید: پرویز کاظم لو، سرمایه گذار: سیاوش امین پور، تهیه کننده: ساسان سالور، کارگردان: سامان سالور.

نقد و بررسی فیلم سه کام حبس

یاسمن خلیلی فرد
"سه كام حبس" شروع نفس گيرى دارد؛ نقطه عطف آن نيز متقاعدكننده است اما ورودش به مساله اعتياد كار را به ورطه تكرار و كليشه زدگى مي كشاند. كار در بخشهايى از منطق روايى پيروى نميكند و همين غيرمنطقى بودن رويدادها به آن ضربه ميزند. پريناز ايزديار با بازي درخشانش برگ برنده كار است. نقشي كه ميتوانست او را به تكرار نزديك كند با تدبير و مهارت او به يكي از شاه نقش هاي كارنامه اش بدل مي شود.


مسعود فراستی
فیلم سینمایی سه کام حبس اسمش لوس است! فیلم اجتماعی یعنی فیلمی که دارد یک تکه از مسئله حاد اجتماعی را بیان‌میکند. من سینمای اجتماعی را نمیفهمم. ما در سینما مکتب داریم. ما در سینمای ایران زمان نداریم. ما کسانی که در جامعه زندگی میکنند را نمیبینیم. من یک‌نما را بررسی میکنم. زن و مرد قرار است در زیر زمین بیمارستان هم را ملاقات کنند‌ در صحنه‌ حساس هم را ببینند. زن و مرد در لانگ شات هستند.

عکس ها و تصاویر فیلم سه کام حبس

دانلود فیلم سه کام حبس

 

دانلود فیلم سه کام حبس

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    0 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !