دانلود و تماشای آنلاین فیلم سلفی با دموکراسی علی عطشانی کامل بدون سانسور حجم رایگان | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود فیلم سلفی با دموکراسی

دانلود فیلم سلفی با دموکراسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی سلفی با دموکراسی با کارگردانی علی عطشانی

دانلود فیلم سلفی با دموکراسی

تیزر فیلم سلفی با دموکراسی

درباره فیلم سلفی با دموکراسی

فیلم سلفی با دموکراسی به کارگردانی علی عطشانی، محصول سال 1398 است که داستانی ماورائی دارد و روایت متفاوت از کسانی‌که در جنگ ایران و عراق حضور داشته‌اند را بیان می‌کند. همچنین داستان آن تقریبا در ادامه‌ی داستان فیلم «دموکراسی تو روز روشن» اتفاق می‌افتد. پژمان بازغی، پولاد کیمیایی، کورش تهامی، سیما تیرانداز و نیما شاهرخ‌شاهی از بازیگران اصلی این فیلم هستند. خلاصه فیلم: «در دفتركار خدا ، بخش ايران ، يه سري فرشته به اسم راست‌شونه هستن كه كاراي خوب مردم ايران رو ثبت مي‌كنند و يه سري فرسته به اسم چپ‌شونه كه كارهاي بد مردم ايران رو ثبت مي‌كنند. حالا به دو تا از اين فرشته‌ها فرصت داده مي‌شه كه براي ماموريتي به كشور ايران سفر كنند.»

عوامل فیلم سینمایی سلفی با دموکراسی
تهیه‌کننده و کارگردان: علی عطشانی، نویسنده: مسعود احمدیان و امیرعلی احمدیان، تهیه‌کننده اجرایی: سید محمد احمدی، مدیر فیلم‌برداری: محمود عطشانی، دستیار یک و برنامه‌ریز: امیر رونقی، مدیر تولید: سعید دلاوری، مشاور تهیه‌کننده: سید محمدتقی هاشمیان، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح چهره‌پردازی: امید گل‌زاده، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، صداگذار: سید محمود موسوی نژاد، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، دکوراتور: سیدهانی زکی‌زاده، مدیر امور بین‌الملل: امیدعلی چوگانی، تهیه لباس: گروه صنعتی تولیدی پوشاک پی اچ، پیام حمزه زاده، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، جانشین تولید: پوریا ناصربخت، دستیار تهیه‌کننده: عرفان حسینی، هماهنگی تولید: سامان صادقی مهر، مجری طرح: بیتا فیلم تهران، عکاس: مجید محبوبی راد عوامل این فیلم را تشکیل می‌دهند.

بیوگرافی علی عطشانی تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی سلفی با دموکراسی
علی عطشانی متولد ۲۶ اردیبهشت ۱۳۵۷ در اصفهان، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر است. وی فعالیت حرفه‌ای فیلمسازی خود را از سال ۱۳۷۳ با ساخت فیلم داستانی «حبیب» آغاز کرد. از دیگر فعالیت‌های وی در مقام کارگردانی به فیلم‌های کوتاه و مستند نیز می‌توان اشاره کرد. او در سال‌های دانشگاه به فعالیت‌های سینمایی خود ادامه داد و چندین فیلم کوتاه ساخت. پس از فارغ‌التحصیلی در سال ۱۳۷۸ به تهران نقل‌مکان کرد تا به فعالیت هنری خود در سطح حرفه‌ای ادامه دهد.

علی عطشانی برای دستمزد ۹۰ میلیونی که در سال ۸۸ برای سه روز فیلم‌برداری به محمدرضا گلزار (بابت فیلم «دموکراسی تو روز روشن») پرداخت کرد، همچنین ساختن اولین فیلم سه بعدی سینمای ایران («آقای الف»)، انتقادهای فراوان به محمود احمدی‌نژاد در فیلم «تلفن همراه رئیس‌جمهور» و توقیف یک ساله فیلم، استفاده از ناصر ملک مطیعی برای اولین بار پس از انقلاب (در فیلم «نقش نگار»)، توقیف سه ساله فیلم «پارادایس» و ساخت اولین فیلم سینمایی مشترک ایران و هالیوود، همواره یکی از پرحاشیه‌ترین کارگردانان ایران بوده‌است.

او با توقیف فیلمهایش: «تلفن همراه رئیس‌جمهور» به مدت یک سال، «نقش نگار» به مدت دو سال، «پارادایس» به مدت سه سال از رکورد داران توقیف در سینمای ایران محسوب می‌شود. فیلم «1st born» (اولین تولد) که نخستین فیلم یک کارگردان ساکن ایران در هالیوود است دسامبر سال 2019 در آمریکا به نمایش درآمد و قرار بود همزمان با هالیوود در ایران نیز به نمایش درآیدکه در نهایت این فیلم در ایران توقیف شد.

جدیدترین اثر این کارگردان در سینمای هالیوود «لوتریا» نام دارد که روایتگر زندگی واقعی یک کولبر است که به مکزیک مهاجرت کرده است. برزو ارجمند به همراه تنی چند از بازیگران آمریکایی و مکزیکی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

نقد و بررسی فیلم سلفی با دموکراسی

موجود نیست

عکس ها و تصاویر فیلم سلفی با دموکراسی

دانلود فیلم سلفی با دموکراسی

 

دانلود فیلم سلفی با دموکراسی

 

دانلود فیلم سلفی با دموکراسی

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    0 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !