دانلود فیلم مجبوریم رضا درمیشیان No Choice کامل لینک مستقیم پارسا پیروزفر حجم رایگان| تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود فیلم مجبوریم

دانلود فیلم مجبوریم با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی مجبوریم با کارگردانی رضا درمیشیان

دانلود فیلم مجبوریم

تیزر فیلم مجبوریم

درباره فیلم مجبوریم

فیلم مجبوریم No Choice به کارگردانی رضا درمیشیان در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان، پارسا پیروزفر، بهمن فرمان آرا، پردیس احمدیه، مجتبی پیرزاده، ژاله علو، بابک کریمی، همایون ارشادی، پریوش نظریه، رضا بهبودی، احمد حامد و مریم بوبانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

«مجبوریم»، دستاوردهایی از جمله جایزه‌ی بین‌المللی بهترین فیلم از نگاه تماشاگران فستیوال وزول فرانسه، جایزه‌ی بین‌المللی بهترین فیلم از نگاه تماشاگران «چینه چیتا» هلند، جایزه‌ی اصلی بهترین فیلم، جایزه‌ی بهترین فیلم تماشاگران و جایزه‌ی بهترین فیلم هیات داوری نتپک (شبکه ارتقای سینمای آسیاوپاسیفیک) فستیوال آسیاتیکای رم را در کارنامه دارد. دختر جوانی به مرد میانسالی فروخته می شود تا برایش بچه به دنیا بیاورد. مرد میانسال متوجه می شود که دختر بچه‌دار نمی شود و فکر می کند پسر جوانی که دختر را به او فروخته، سرش کلاه گذاشته است. با انجام آزمایش مشخص می‌شود لوله های دختر جوان بسته شده، در حالی که خودش بی‌اطلاع است و این آغاز ماجراست.

نقد و بررسی فیلم مجبوریم

نقد دبورا یانگ منتقد هالیوود ریپورتر در مورد فیلم مجبوریم

«رضا درمیشیان» یکی از کارگردانان صاحب سبک در سینمای ایران است و «مجبوریم» یک نمونه‌ی دیگر از توانایی‌های او در ارائه‌ی یک نقد اجتماعی تند و تیز است. با اینکه این فیلم مانند «عصبانی نیستم» و «لانتوری» نمی‌تواند مخاطب را میخکوب کند اما فیلمی خوش‌ساخت با داستانی جذاب و درامی مبتنی بر حقوق انسانی در دنیای افراد بی‌خانمان تهران است. «مجبوریم» با مرکزیت زنان ساخته شده است و تضادی که بین حقوق زنان برخوردار و فقیر وجود دارد را به تصویر می‌کشد.

فیلمبرداری «مجبوریم» حسی مانند یک درام جنایی تلویزیونی را القاء می‌کند. دوربین مرتباً روی کاراکترها زوم می‌کند و کلوزآپ آنها را به تصویر می‌کشد. کار مدیر فیلمبرداری «آیین ایرانی» بسیار قابل تحسین است و در کنار آن قطعه‌ی مدرنیستی آهنگساز فیلم «کیهان کلهر» که از نوای زیر ویولون به یک قطعه‌ی ملودی‌وار سنتی در پایان می‌رسد.

عکس ها و تصاویر فیلم مجبوریم

دانلود فیلم مجبوریم

 

دانلود فیلم مجبوریم

 

دانلود فیلم مجبوریم

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    0 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !