دانلود فیلم گربه سیاه بهرام رادان کامل با لینک مستقیم و حجم رایگان| تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود فیلم گربه سیاه

دانلود فیلم گربه سیاه با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی گربه سیاه با کارگردانی کریم امینی

دانلود فیلم گربه سیاه

تیزر فیلم گربه سیاه

[playerjs file=”https://s100.tikdns.ir/?s=8&f=/trailer/Gorbe.Siyah.Trailer.mp4″>

درباره فیلم گربه سیاه

فیلم گربه سیاه به کارگردانی کریم امینی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، ترلان پروانه، بهاره کیان افشار، حسین پورکریمی، کیا رکنی، پیام احمدی نیا، علیرضا استادی، آزاده سدیری، رضا یزدانی، احسان کرمی، علی اوجی، احمد کاوری، بهروز قادری، حسین ملکی، آرزو نبوت، ستایش رجایی نیا و عیسی حسینی به هنرمندی پرداخته‌اند. در دوران کنونی که نسل جدید می کوشد به آرزوهایی چون پول، شهرت و جایگاه اجتماعی بهتر دست پیدا کند، وحید نیز در راه دستیابی به آرزوهایش تلاش می کند و چیزی برای از دست دادن ندارد. وحید، رها و آرمان را نیز هم مسیر می کند، ناآگاه از سرنوشتی که بدلیل ماجراجویی هایشان در فضای مجازی، با آن رو در رو می شوند…

نقد و بررسی فیلم گربه سیاه

گربه سیاه می‌خواهد در سینمای انتقادی و اجتماعی حرف تازه‌ای بزند، اما متأسفانه با جهت‌گیری‌های اشتباهی که به نفع هنرمندان و بازیگران دارد خیلی راحت سوژه‌ی نابی که دارد را قربانی می‌کند. «گربه سیاه» احتمالا نخستین فیلم ایرانی است که به ماجرای «اینفلوئنسرها» در شبکه‌های اجتماعی  به خصوص اینستاگرام یا «شاخ‌های مجازی» می‌پردازد.

گربه سیاه محصول سال ۱۳۹۸ است، اما با وقفه‌ای حدودا ۲ ساله و پس از کش و قوس‌های فراوان اکران شد. اکران سراسری فیلم احتمالا تا حد زیادی به دلیل اصلاحیه‌های زیادی بود که باعث حذف و کنار گذاشته‌ شدن برخی پلان‌های فیلم شد.

گربه سیاه در حالی روانه سینماها می‌شود که کمدی‌های پرستاره گیشه‌ی سینمای ایران را قبضه کرده‌اند و به این جهت، حتی ظاهرا موضوع شاخ‌های مجازی نیز برای فروش بالای یک فیلم اجتماعی کافی نیست.

داستان گربه سیاه به زندگی چند شاخ مجازی می‌پردازد که با شهرتی که از راه شبکه‌های اجتماعی به دست می‌آورند حتی گوی سبقت را از بازیگران و چهره‌های ورزشی و هنری می‌ربایند و می‌توانند تنها با یک تلفن همراه و حساب کاربری به شهرتی افسانه‌ای دست پیدا کنند.

این در حالی است که بازیگران، ورزشکاران و هنرمندان دیگر برای اینکه بتوانند به جایگاهی برسند باید سال‌ها تلاش کنند. اما شاخ‌های مجازی در مدتی کوتاه و به واسطه فعالیت‌های بعضا نامتعارف معروف می‌شوند.

عکس ها و تصاویر فیلم گربه سیاه

دانلود فیلم گربه سیاه

 

دانلود فیلم گربه سیاه

 

دانلود فیلم گربه سیاه

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    0 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !