دانلود فیلم زالاوا کامل رایگان بدون سانسور تماشای آنلاین Free ✔️ تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود فیلم زالاوا

دانلود فیلم زالاوا با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی زالاوا با کارگردانی ارسلان امیری

دانلود فیلم زالاوا

تیزر فیلم زالاوا

درباره فیلم زالاوا

زالاوا نخستین فیلم ارسلان امیری به‌عنوان کارگردان به تهیه‌کنندگی روح‌الله و سمیرا برادری است. این فیلم که محصول سال 1399 است در سی‌و‌نهمین دوره‌ی جشنواره‌ی فجر نیز حضور داشت و در چهار بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (پوریا رحیمی‌سام)، بهترین فیلمنامه، بهترین فیلمبرداری و بهترین کارگردان فیلم اولی موفق به کسب سیمرغ بلورین شد. همچنین زالاوا برنده‌ی جایزه‌ی نقدی از شورای فیلم کره‌ای در هنگ‌کنگ سال 1398، برنده‌ی جایزه‌ی بزرگ بهترین فیلم از سی‌و‌ششمین دوره‌ی هفته‌ی بین‌المللی منتقدان فیلم ونیز ۱۴۰۰، برنده‌ی جایزه‌ی بهترین فیلم بخش رقابتی در شانزدهمین دوره‌ی fantastic fest آمریکا و برنده‌ی جایزه‌ی بهترین فیلم از نگاه هیأت داوران از هفتادوهشتمین دوره‌ی جشنواره‌ی ونیز سال 1400 شده است. در این فیلم بازیگرانی همچون نوید پورفرج، هدی زین‌العابدین و پوریا رحیمی‌سام نقش‌آفرینی کردند. خلاصه فیلم: زالاوایی‌ها ترسیده‌اند، ناامیدانه از استوار، رییس پاسگاه و مردی به نام آمردان کمک می‌خواهند تا شرایط روستایشان را بهبود بخشند.

نقد و بررسی فیلم زالاوا

به گزارش تیک فیلم، فیلم زاوالا موقعیت محور است . نمی توانیم بگوییم شخصیت اصلی کیست. فیلم درباره ی خرافه ی جن در یکی از شهرهای مرزی روایت می شود. خرافه ای که زندگی اهالی روستا را تغییر داده است. پرداخت درست فیلم و فرم و روایت فیلم طوری است که ما هم همذات با فیلم حرکت می کنیم. موسیقی عامل پیشبرد فیلم است و بازی درخشان بازیگران بعضا فیلم اولی به خوبی ترس و دلهره را به ما القا کرده است. درام در فیلم نامه به خوبی پیش رفته است. فیلم دارای عناصر تعلیق ، کشش داستانی و ایجاز و بسط است . شخصیت های فرعی فیلم هم به نوعی دیدگاه دارند و ما سمپاد انها نیز هستیم. شخصیت خانم دکتر در فیلم باور پذیر است و ما می بینیم که استوار در برخی از پلانها تسلیم خانم دکتر می شود و از او اطاعت می کند. پرداخت فیلم و قصه به خوبی رعایت شده است . فیلم سکانس های محدودی دارد اما به خوبی روایت شده است تا جایی که شاید ایرادی از کاگردانی نگیریم. هر چند می توانست برخی از پلانهای فیلم طولانی تر گرفته شود و برداشت بلند ببینیم. یک عیبی دیگر که می توان یاداوری نمود فیلم زبان بصری و تصویر است نه صرفا دیالوگ . میتوان برخی از پلانها را با نشان دادن تصویر و اکت بازیگر روایت کرد و صرفا از دیالوگ استفاده نکرد. اما ایرادی که شاید تو ذوق می زند پایان بندی آن است و گرهی که هیچ وقت باز نشد. این که جن وجود دارد یا خیر. و به نوعی با پایان باز طرف هستیم. در کل فیلم قابل قبول است و این فیلم می توان بعد از فیلم آن شب و پوست این فیلم در ژانر وحشت یکی از فیلم های ترسناک چند سال اخیر معرفی نمود

عکس ها و تصاویر فیلم زالاوا

دانلود فیلم زالاوا

 

دانلود فیلم زالاوا

 

دانلود فیلم زالاوا

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    0 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !