دانلود فیلم درب | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود فیلم درب

دانلود فیلم درب با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی درب با کارگردانی سید هادی محقق

دانلود فیلم درب

تیزر فیلم درب

درباره فیلم درب

فیلم دِرب به کارگردانی و نویسندگی سیدهادی محقق در ژانر اجتماعی ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی همچون سید هادی محقق و محمد اقبالی به ایفای نقش پرداخته‌اند. خلاصه فیلم: «دِرب» روایتگر مامور اداره برقی است که قرار است برق خانه‌ای تَک و دورافتاده را وصل کند.

نقد و بررسی فیلم درب

درب به کارگردانی هادی محقق از جنس فیلم های هنر و تجربه بود. درب فیلمی متاثر از سینمای سهراب شهید ثالث و عباس کیارستمی. پلان های طولانی و ریتم کند آن قطعا برای مخاطب جشنواره ملال انگیز است اما بسیاری از مفاهیم فیلم در همین ملال قابل کشف است. در تجربه درونی مخاطب با فضای فیلم و آدمهایش. قصه کم رمق است و مصالح داستانی کم دارد اما مخاطب را با خود به جهانی می برد به یک سفر درونی تا او را با وجوه فراموش شده انسان و انسانیت در عصر پرهیاهوی مدرن مواجه کند. در واقع درب دعوت به مهربانی است.

اوج این مهربانی را می توان در جایی جست که مامور برق از جیب خود موتور برق می خرد تا مرد روستایی و فرزندانش شب را بی برق نباشند. اما آنچه در پس قصه در درب به چشم می آید تصاویر و قاب های چشم نواز آن از طبیعت است. طبیعتی با جان که زلالی و بکر بودن فطرت آدمی را در خود نشانه شناسی کرده و به یادش می آورد. فیلم داستانی مینمالیستی دارد و برای فهم جهان داستانی آن باید حوصله به خرج داد و صبوری کرد. گرچه نمی توان ضعف های دراماتیک و فیلمنامه لاغر و کم بضاعت را در نظر نگرفت. به نظر می رسد درب بیشتر بر احساسات انسان در نسبت با طبیعت تاکید می کند و آن را به طبیعت انسانی آدم‌ها پیوند می زند. در واقع درب نوعی دعوت به بازگشتن به خویشتن است.

عکس ها و تصاویر فیلم درب

دانلود فیلم درب

 

دانلود فیلم درب

 

دانلود فیلم درب

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    0 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !