دانلود فیلم شب طلایی | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود فیلم شب طلایی

دانلود فیلم شب طلایی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی شب طلایی با کارگردانی یوسف حاتمی کیا

دانلود فیلم شب طلایی

تیزر فیلم شب طلایی

درباره فیلم شب طلایی

فیلم شب طلایی به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی ابراهیم حاتمی‌کیا در ژانر اجتماعی ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی همچون حسن معجونی، مریم سعادت، یکتا ناصر، بهناز جعفری، مسعود کرامتی، سوگل خلیق، علی باقری و سینا رازانی به ایفای نقش پرداخته‌اند. سرمایه‌گذار: امیرحسین اسدبیگی، مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی، تدوین: عماد خدابخش، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت حقیقی، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، خلاصه فیلم: اين فيلم به موضوع روابط پیچیده درون یک خانواده می‌پردازد که در دوران کرونا با بحرانی جدی مواجه شده‌اند.

نقد و بررسی فیلم شب طلایی

در روزهایی که شک و تردید بسیاری نسبت به فیلم‌هایی که توسط آقازاده‌ها تولید میشوند وجود دارد، در یک غافلگیری دلچسب، یوسف حاتمی‌کیا (فرزند ابراهیم حاتمی‌کیا) گوی سبقت را از پدر ربوده و ماحصل اولین فیلم بلندش فیلم شب طلایی، نسبت به بسیاری فیلمهای اخیر پدرش، به نتیجه درخور اعتناتری رسیده است. فیلم بدون اینکه نشانی از شعارها و پُرگویی‌های فیلمهای ابراهیم حاتمی‌کیا را داشته باشد، با تکیه بر یک درام مبتنی بر خرده پیرنگ، می‌کوشد داستانی خانوادگی را در یک موقعیت ویژه تعریف نماید و نکته مهم این است که موفق می‌شود تا به انت‌ها هم تماشاگر را با خود همراه سازد.

فیلم بدون هیچ‌گزافه گویی در همان ده دقیقه ابتدایی تکلیفش را با تماشاگرش روشن کرده و با شکل دهی به بحران اصلی درامِ مرکزی فیلمش، آرام آرام ما را با شخصیتهای درگیر در بحران آشنا میسازد. ایده جذابِ به تاخیر انداختن اطلاعات که تعلیق و کشش لازم برای پیگیری تماشاگر تا انتهای فیلم را فراهم آورده از مهمترین ویژگیهای «شب طلایی» است.
اما نکته این است که فیلم در همین سطح باقی مانده و با تکرار مداوم ایده اولیه، از اینکه درام را به سطحی بالاتر ارتقا داده و لایه‌های درونی بیشتری از کاراکترها را بر ملا سازد اجتناب می‌کند. گفت‌وگویِ پر هیجان و غافلگیر کننده مادری که با شک و تردید درباره جستجوی پسرش در کمد از او سوال می‌کند، در کوتاهترین زمان ممکن و با روشن شدن مسأله، تعلیق بوجود آمده را نابود می‌سازد. ایده ورود بازرس به خانه در کنار پایان‌بندی انتهایی فیلم که دست به نوعی نتیجه‌گیری فرامتنی از درام می‌زند، فیلم را از مسیر اصلی و تأثیرگذارش خارج کرده است

عکس ها و تصاویر فیلم شب طلایی

دانلود فیلم شب طلایی

 

دانلود فیلم شب طلایی

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    0 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !