دانلود فیلم ماهان | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود فیلم ماهان

دانلود فیلم ماهان با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی ماهان با کارگردانی حمید شاه حاتمی

دانلود فیلم ماهان

تیزر فیلم ماهان

درباره فیلم ماهان

فیلم ماهان به کارگردانی حمید شاه حاتمی و تهیه‌کنندگی علی شاه‌حاتمی در ژانر اجتماعی ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی همچون امیررضا نظری، نگار جوکار، وحید رحیمیان، همایون ارشادی و رامین ناصرنصیری به ایفای نقش پرداخته‌اند. مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل‌بیگی، حمید شاه‌حاتمی، چهره‌پرداز: هادی لطفی، تدوین: بهزاد بهزادپور، صدابردار و صداگذار: بهروز معاونیان، موسیقی: فردین خلعتبری خلاصه فیلم: فیلم سینمایی «ماهان» روایت زندگی یک بازیگر تئاتر است که پس از مدت‌ها می‌تواند نقش اصلی یک نمایش را روی صحنه ایفا کند. اما بیماری سرطان مسیر زندگی او را دستخوش تغییرات جدی می‌کند.

نقد و بررسی فیلم ماهان

فیلم ماهان به کارگردانی حمید شاه حاتمی هم به لیست فیلم‌هایی پیوست که پذیرفتنش در جشنواره مورد نقد جدی قرار گرفت. فیلمی که گرچه قرار بود روایتگر امید باشد خودش به اثری ناامیدکننده بدل شد. فیلمی که در حد یک تله فیلم برای نمایش از تلویزیون می توانست کاربرد داشته باشد اما حضورش در جشنواره نه تنها بر اعتبار آن افزود که از اعتبار جشنواره کاست. ماهان روایت زندگی یک بازیگر تئاتر است که پس از مدت‌ها می‌ تواند نقش اصلی یک نمایش را روی صحنه ایفا کند، اما بیماری سرطان مسیر زندگی او را دستخوش تغییرات جدی قرار می دهد. ادامه قصه برای تزریق امید به قهرمان بیمار و مایوس داستان طراحی شده و فیلم را بیشتر به یک فیلم انگیزشی شبیه کرد که دیالوگ هایش آن را شعاری تر می کند. اساسا فیلم ساختار خود را بر حرف و دیالوگ بنا کرده و کمتر به خلق موقعیت نمایشی برای بیان مفاهیم مورد نظر خود دست زده است. هر جایی هم که تلاش کرده موقعیت دراماتیک خلق کند آنقدر دم دستی و فاقد خلاقیت بوده نه تنها تاثیرگذاری خود را از دست داده که حتی به ضد خود بدل شده و گاهی به کمدی ناخواسته. حضور بازیگران کم تجربه هم خلاهای فیلمنامه و اجرا را عمیق تر کرده است. فیلمی که فرم ناامیدکننده ای دارد نمی تواند مضمون امید را به تصویر بکشد.

عکس ها و تصاویر فیلم ماهان

دانلود فیلم ماهان

دانلود فیلم ماهان

 

دانلود فیلم ماهان

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    0 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !