دانلود فیلم دسته دختران | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود فیلم دسته دختران

دانلود فیلم دسته دختران با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی دسته دختران با کارگردانی منیر قیدی

دانلود فیلم دسته دختران

تیزر فیلم دسته دختران

درباره فیلم دسته دختران

فیلم دسته دختران، فیلمی در ژانر جنگی و در زمینه دفاع مقدس است. این فیلم توسط منیر قیدی کارگردانی شده است. تهیه‌کنندگی این اثر را محمدرضا منصوری برعهده داشته است. در این فیلم بازیگرانی همچون نیکی کریمی، پانته‌آ پناهی‌ها، فرشته حسینی، هدی زین العابدین، صدف عسگری، حسین سلیمانی حضور داشته‌اند. چهره‌پرداز: عباس عباسی، تدوین: حمیدرضا نجفی‌راد، صدابردار: مهدی ابراهیم‌زاده، سرمایه‌گذار: حوزه هنری با همکاری بنیاد سینمایی فارابی خلاصه فیلم: دسته دختران روایت مقاومت زنان ایران در حماسه خرمشهر می‌باشد که با نگاهی آزاد و بر اساس روایت‌های واقعی از مقاومت 34 روزه خرمشهر در دفاع مقدس ساخته شده است.

نقد و بررسی فیلم دسته دختران

این سال‌ها هر وقت خبر تولید یکی از آثار سینمای ایران را با صفاتی چون ” فاخر” ، ” ملی ” و یا ” بیگ پروداکشن” در رسانه‌ها میخوانیم ، تقریبا می‌توانیم مطمئن باشیم با یک فیلم به هدر رفته و کسالتباری روبرو هستیم که تنها دلیل محکمی که برای تولیدش وجود داشته ، همان بودجه هنگفت و عظیمی بوده که برای خرج کردن آن فراهم شده است.معمولا هیجان تولید این گونه فیلم‌ها ، از دقت نظر لازمی که باید بر روی عنصر مهمی چون فیلمنامه گذاشته شود بیشتر است و مشخص است که سهم بزرگی از انرژی کارگردان و دیگر تولید کنندگان، بر روی دریافت بودجه هر بیشتر از طریق تعامل و رایزنی با ارگانهای عموما دولتی و وابسته به بیت‌المال گذاشته شده و بقیه امور ظاهرا با سیاه لشکر و موسیقی و توپ و تفنگ و ترقه قابل رفع و رجوع است.
دسته دختران ساخته منیر قیدی نمونه تام و تمام از همین رویکرد عجیبی است که انگار نه برای تولید یک فیلم آبرومند ، که برای خرج کردن بودجه سرسام‌آوری که دریافت کرده‌اند تولید شده است.
فرمول فیلمساز برای ساختن چنین فیلم پر هزینه‌ای این است: پنج دختر را در دکورهای خرمشهر سال پنجاه و نه رها می‌کنیم و از ابتدا تا انتهای فیلم روی سر آنها موشک و خمپاره و تیر و ترقه رها می‌کنیم تا تماشاگر ( همان سرمایه گذاران فیلم) شگفت زده شده و از این حجم خون و خونریزی منقلب شده و با دیدن مرد لات قمارباز و مشروب خوری که تبدیل به قهرمان ملی و نجات دهنده اهالی خرمشهر شده است به وجد آید .حالا مهم هم نیست که بازیگر اصلی فیلم ( نیکی کریمی) میان لهجه تهرانی ، جنوبی در نوسان است و هر از چند گاهی فراموش می‌کند که مشغول بازی در چه نقشی است، مهم این است که سروشکل پر از خاک و خون او و دیگر بازیگران به راحتی می‌تواند هیات انتخاب جشنواره را تحت تاثیر قرار دهد . آن هم اثری که نه همدلی مخاطب را برمی‌انگیزد و نه صحنه‌های جنگی‌اش میتواند با نمونه‌های قدیمی‌ای چون دوئل و سرزمین خورشید برابری کند.

عکس ها و تصاویر فیلم دسته دختران

دانلود فیلم دسته دختران

 

دانلود فیلم دسته دختران

 

دانلود فیلم دسته دختران

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    0 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !