دانلود فیلم شادروان نسخه لو رفته بدون سانسور رایگان با کیفیت عالی | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود فیلم شادروان

دانلود فیلم شادروان با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی شادروان با کارگردانی حسین نمازی

دانلود فیلم شادروان

تیزر فیلم شادروان

درباره فیلم شادروان

فیلم شادروان به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی عباس نادران در ژانر اجتماعی ساخته شده است. از بازیگران این فیلم می‌توان از سینا مهراد، نازنین بیاتی، گلاره عباسی، بهرنگ علوی و رویا تیموریان نام برد. مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، چهره‌پرداز: امید گلزاده، تدوین: عماد خدابخش، صدابردار: بابک اردلان خلاصه فیلم: نادر پس از فوت ناگهانی پدرش (حسن ) برای تسویه حساب با بیمارستان و خرج و مخارج کفن و دفن و حضور میهمانان برای مراسم دفن و ختم با مشکلات پیش‌بینی نشده‌ای دست به گریبان می‌شود.

نقد و بررسی فیلم شادروان

حسین نمازی در فیلم «شادروان» یک کمدی موقعیت قابل قبولی را به تصویر می‌کشد که از دل یک فضای تراژیک بیرون آمده و به فضای آبزرود نزدیک می‌شود. تلاش یک خانواده تهی دست برای کفن و دفن پدرشان. مراسمی که به واسطه فقر و برخی موانع حاشیه‌ای به یک معضل بدل می‌شود که به واسطه آن قصه فیلم بسط پیدا کرده، شخصیت‌ها معرفی شده و موقعیت‌های مفرح و طنازانه‌ای در درون آن شکل می‌گیرد. در واقع با مرگ پدری تهی دست و بی مسئولیت، خانواده‌اش حتی در دفن جنازه او هم دچار مشکل می‌شوند. فیلم از چند خرده روایت هم بهره می‌گیرد که البته به طور مستقیم با خط اصلی داستان نسبت دارد. تلاش اطرافیان برای کمک کردن به این خانواده برای برگزاری آبرومندانه مراسم خاکسپاری تداعی‌گر فیلم مهمان مامان و تلاش همه برای برگزاری مهمانی است. شادروان در عین حال و در ذات خود یک کمدی انتقادی و آسیب شناسانه درباره طبقات فرودست جامعه است که گاهی با وجود طنز نهفته در آن نمی‌توان تلخی آن را فراموش کرد. شادروان در واقع روایتی از اشک‌ها و لبخندهای طبقه فرودست جامعه است.

عکس ها و تصاویر فیلم شادروان

دانلود فیلم شادروان

 

دانلود فیلم شادروان

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    2 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    • نوکر سایت : خواهرم عاشق سایتتونه شادروان فیلمی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی حسین نمازی محصول سال ١۴٠٠ است. این فیلم دومین اثر حسین نمازی در مقام کارگردان است. بازیگران آن سینا مهراد، گلاره عباسی، نازنین بیاتی، بهرنگ علوی، رؤیا تیموریان، رضا رویگری و بهرام ابراهیمی و ... هستند. خلاصهٔ داستان شادروان به دردسرهای یک خانواده پس از فوت ناگهانی پدرشان می‌پردازد. خانوادهٔ آن‌ها که در حاشیهٔ شهر زندگی می‌کنند درآمدی جز فروش سبزی ندارند و حالا با درگذشت پدرشان ماجراهای تازه‌ای برایشان به وجود می‌آید. بازیگران سینا مهراد گلاره عباسی نازنین بیاتی بهرنگ علوی رؤیا تیموریان رضا رویگری بهرام ابراهیمی ایمان برات‌پور محسن مهری سجاد رضایی حافظ نبی‌زاده بهناز نادری اعظم کبودیان فرناز صالحتاش الهه افشاری بابک جعفریه مریم افشار محمدموسی اکبری23 مرداد 1401

    • سید : من و خانوادم عاشق سایتتونیم29 خرداد 1401