دانلود فیلم بهت | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود فیلم بهت

دانلود فیلم ایرانی بهت با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم بهت

تیزر فیلم بهت

درباره فیلم بهت

فیلم سینمایی بهت فیلمی خانوادگی و اجتماعی به کارگردانی و نویسندگی عباس رافعی و تهیه‌کنندگی محمد نشاط محصول سال ۱۳۹۶ است. آخرین ساخته عباس رافعی هفتمین فیلمی است که پس از شیوع ویروس کرونا در شبکه های VOD به اکران آنلاین در آمد. فیلم بهت سیزدهمین فیلم بلند سینمایی عباس رافعی در مقام کارگردان محسوب می شود، وی پیش از این فیلم کارگردانی فیلم هایی نظیر کیمیا و خاک، آزادراه، فصل فراموشی فریبا، تولدی دیگر، پروانه ای در باد، آیه های زمینی، راه طی شده و … را در کارنامه هنری خود دارد.

نویسنده و کارگردان: عباس رافعی، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، مدیر تولید: امیر نشاط، صدابردار: بابک اردلان، طراح صحنه: محمدرضا میرزا محمدی، طراح لباس: رعنا امینی، طراح چهره پردازی: سودابه خسروی، تدوین: مستانه مهاجر، آهنگساز: فردین خلعتبری، صداگذار: علی ابوالصدق، برنامه ریز: مجید کرباسیان، دستیار اول کارگردان: علی نشاط، دستیار اول فیلمبردار: محمد عزت خواه، عکاس: مجید خمسه، منشی صحنه: آزاده مسیح زاده، مدیر تدارکات: شهرام شاهرخ.

نقد و بررسی فیلم بهت

فیلم سینمایی «بهت» این روزها در سایت‌های نمایش خانگی در دسترس است و به صورت آنلاین به اکران درآمده است. فیلمی که در زمان اکران کوتاهش توانسته نظر برخی از تماشاگران را به خود جلب کند. فیلم بهت شاید موضوع جدیدی نداشته باشد اما بازی خوب بازیگرانی هم چون مهتاب کرامتی باعث شده است که فیلم تماشاگران را به خودش جلب کند. داستان فیلم در مورد زوجی مرفه است که نمی‌توانند بچه‌ داشته باشند. به همین دلیل از زوجی دیگر می‌خواهند تا از طریق رحم اجاره‌ای، بچه‌ آنها به دنیا بیاورند. رافعی از جمله کارگردانانی است که دل خود را به دریا زد و فیلم خود را اکران آنلاین کرد اما در ریسکی که انجام داد خوش شانس نبود و با نمونه قاچاق خود روبه‌رو شد. او در مورد قاچاق فیلمش گفته بود: «من وقتی این موضوع را متوجه شدم، بهت‌زده شدم. خیلی عجیب است. یعنی نمی‌شود امنیت این رسانه به گونه‌ای بالا برود که فیلم به این سرعت قاچاق نشود؟»

عکس ها و تصاویر فیلم بهت

دانلود فیلم بهت

 

دانلود فیلم بهت

دانلود فیلم بهت

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    0 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !