دانلود فیلم پوست ترسناک کامل بدون سانسور بهمن و بهرام ارک | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود فیلم پوست

دانلود فیلم پوست با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی پوست با لینک مستقیم و کم حجم

دانلود فیلم پوست

برنده بهترین فیلم هنر و تجربه و بهترین موسیقی متن سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر و همین طور نامزدشده در ۵ بخش دیگر

تیزر فیلم پوست

درباره فیلم پوست

فیلم سینمایی پوست به کارگردانی بهمن و بهرام ارک و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح یکی از فیلم های پذیرفته شده در بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است. برادران ارک که سابقه ساخت فیلم کوتاه حیوان و حضور موفق در جشنواره فجر را در کانامه هنری شان داشتند برای بار دوم با یک فیلم بلند سینمایی به جشنواره فجر می آیند. پوست اولین فیلم بلند سینمایی برادران ارک است که در ژانری متفاوت و با صحنه هایی اعجاب انگیز در بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد. فیلم تازه برادران ارک با شرایطی سخت و هزینه بر در تبریز تصویربرداری شد و با صحنه هایی عجیب و گاهی وحشت برانگیز همراه است و برخی از سکانس های این فیلم در دمای منفی 27 درجه تصویربرداری شده است. اطلاعات زیادی از بازیگران فیلم پوست در دسترس نیست اما ناصر هاشمی، جواد قامتی و عاشیق ولی عبدی بازیگران فیلم سینمایی پوست را تشکیل میدهند. فیلم سینمایی پوست داستانی عاشقانه آمیخته به خرافه و جادو را به تصویر میکشد و به موضوعاتی می پردازد که مطرح کردن آن تابحال مرسوم نبوده است. پوست فیلمی به زبان ترکی است که موفق شد به بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فجر راه یابد و باید منتظر ماند و دید آیا این فیلم متفاوت میتواند نظر مردم و داوران جشنواره امسال را جلب کند یا خیر. برادران ارک سال 96 فیلم کوتاه حیوان را ساختند و با این فیلم جوایز مختلفی را از جشنواره های داخلی و خارجی دریافت کردند که مهم ترین آن جایزه سینه فونداسیون فستیوال کن و سیمرغ بلورین جشنواره فجر بود.

نقد و بررسی فیلم پوست

امیررضا تجویدی:نمونه درست و منطقی بومی‌سازی الگوهای ژانر وحشت در سینمای ایران. ساختار روایی فیلم، مبتنی بر جغرافیا و افسانه‌های محلی، به نحوی سامان داده شده تا جهان غریب شخصیت‌ها و منطق درونی فیلمنامه،به سان یک افسانه از زبان یک عاشیق برای مخاطب تعریف شود. همین فرم برآمده از افسانه و جغرافیا، باعث شده تا فیلم در پرده نخست، موفق می‌شود با معرفی سر حوصله حادثه محرک و نقطه عطف، انگیزه و رویکرد شخصیت‌ها و قراردادهای جهانش را توجیه کند و از این حیث، نمونه موفقی از فاصله‌گیری از سینمای اجتماعی بدون حواله دادن مخاطب به بدیهیات جهان بیرون است که در عوض، خود را موظف به معرفی و جا انداختن جهان داستانش می‌داند و داستانش را بدون سکته پیش می‌برد. برگ برنده فیلم اما این است که پس از تبیین اهمیت جهان شخصیت‌ها، تمرکزش را بر روی خلق عاشقانه‌ای می‌گذارد که چگونگی پیشبرد گره و کشمکش‌های اصلی مرتبط با آن، پیوندی با چگونگی حل و فصل کشمکش میان شخصیت‌های مرکزی با اجنه و ماوراالطبیعه برقرار می‌کند که حضور دو گروه کشمکش‌ها در داستان را به یکدیگر پیوند می‌زند و اهمیت یکی را به دیگری وابسته می‌کند. با چنین مقدماتی، اوج‌گیری کشمکش‌ها در پرده دوم با قرار دادن قهرمان بر سر یک دو راهی اخلاقی بسیار مهم ادامه پیدا می‌کند: انتخاب میان عشق به مادر یا عشق به معشوقه؛ و این چنین است که فیلم موفق می‌شود با ارائه شخصیت‌پردازی از اجنه به عنوان نمایندگان جبهه آنتگونیست، لحظه به لحظه بیشتر موفق می‌شود پیچیدگی موقعیت‌ها و تصمیمات قهرمان را عیان سازد و به دستاوردی ویژه از حیث ارائه تصویر از عوامل وحشت‌زای ایرانی می‌رسد که طی آن، فریب و طلسم اگر نه بیشتر از اجنه، بلکه حدقل به اندازه آنان عامل سقوط آدمی می‌شوند. “پوست” درست در همین بزنگاه است که تبدیل به چیزی فراتر از یک فیلم الگوی صرف می‌شود؛ چرا که نشانمان می‌دهد هیچ عامل و عنصر بیرونی، به اندازه کژاندیشی و تکفرات سیاه خود آدمی نمی‌تواند او را زمین بزند و درست از زمانی که انسان بر این کژی‌ها غلبه کند، می‌تواند به بزرگ‌ترین آمال و آرزوهای خود برسد. فیلم البته مشکلاتی هم دارد، به ویژه در این بخش که برخی از صحنه‌های اوهام و کشمکش‌های درونی اراز می‌توانستد کوتاه‌تر از کار در بیایند و هم‌چنین، فیلم در پایان‌بندی می‌توانست صراحت بیشتری برای تشریح عمق درونمایه به کار ببندد‌. با همه این اوصاف اما فیلم پیشنهاد تازه‌ای است به سینمای اجتماع‌ زده ایران تا با تمرکز بر افسانه‌های فولکلور، سراغ گونه‌های متفاوتی از داستانگویی بومی برود. حمیدرضا حاجی حسینی: یکی از فیلم‌های قابل تامل جشنواره. کاملا متفاوت از فضای فیلم‌های شهری ‌و آپارتمانی سینمای ایران. زبان فیلم أذری است. «پوست» درامی عاشقانه را بر اساس قصه‌ای فولکلور و با اسنفاد از افسانه‌ها، اعتقادات، سنت‌ها و خرافات رایج در خطه آذربایجان در فضایی وهم‌آلود و مخوف با جذابیت، بدون افت و یک‌دست روایت می‌کند.

عکس ها و تصاویر فیلم پوست

دانلود فیلم پوست

 

دانلود فیلم پوست

 

دانلود فیلم پوست

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    0 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !