دانلود فیلم مغز استخوان | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود فیلم مغز استخوان

دانلود فیلم مغز استخوان با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی مغز استخوان با لینک مستقیم و کم حجم

دانلود فیلم مغز استخوان

لینک های دانلود فیلم مغز استخوان

تیزر فیلم مغز استخوان

درباره فیلم مغز استخوان

فیلم مغز استخوان به کارگردانی حمیدرضا قربانی و تهیه‌کنندگی حسین پورمحمدی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می‌آید. حمیدرضا قربانی که سابقه همکاری با اصغر فرهادی را دارد، بعد از ساخت فیلم سینمایی خانه‌ای در خیابان چهل و یکم این فیلم را در ژانر اجتماعی ساخته است. فیلم مغز استخوان به رابطه چند زن در شهر می‌پردازد. قربانی با فیلم «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت که در آن دوره نامزد بهترین فیلم اول بخش «نگاه نو» شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: الان مسئله‌ شما چیه؟! می‌خواین بگین قانونی نیست؟! یعنی اینجا همه‌چی همیشه قانونی اتفاق می‌افته؟! هممون درستیم؟! هیچکی هیچ غلطی نکرده تا حالا؟! بابک حمیدیان، جواد عزتی، بهروز شعیبی، پریناز ایزدیار و نوید پورفرج بازیگران اصلی فیلم هستند. تنوع بازیگران این فیلم برای مخاطبان سینما می تواند کنجکاوبرانگیز باشد. قربانی فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۷۹ با دستیاری تدوین در فیلم «از صمیم قلب» آغاز کرد و در «عینک دودی» بار دیگر فعالیت در این سمت را تجربه کرد تا خود به تدوین‌گری کار کشته مبدل شود. «هم نفس»، «دهلیز» و «دلبری» از جمله آثاری هستند که توسط قربانی تدوین شده‌اند، قربانی کارگردانی را با دستیاری در کنار مهدی فخیم‌زاده و اصغر فرهادی آموخت و سال ۱۳۹۴ با ارائه طرح اولیه فیلم‌نامه، نخستین تجربه کارگردانی خود را با فیلمی با عنوان «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» پشت‌سر گذاشت.

مجری طرح: کامران حجازی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی قیدی، تدوین: هایده صفی یاری، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: هدی میرزایی، صدابردار: وحید مقدسی، صداگذار: امیرحسین قاسمی، گریم: محمود دهقانی، برنامه‌ریز: افشین رضایی، دستیار کارگردان: مهدی لطیفی، منشی‌صحنه: غزل رشیدی، عکس: امید صالحی، مشاور رسانه‌ای: سید محمدصادق لواسانی و مدیرتولید: مهدی چراغی

نقد و بررسی فیلم مغز استخوان

مهم‌ترین نکته در مورد فیلم‌هایی در ژانر درام اجتماعی یا حداقل فیلم‌هایی که ژست این ژانر را می‌گیرند این است که سعی کنند دغدغه‌های قابل درک برای بخش وسیعی از جامعه را به تصویر بکشند. این اولین ضعف بزرگ مغز استخوان است. البته پیچش‌های عجیب داستانی دیگری هم در ادامه فیلم رخ می‌دهند که برای لو نرفتن داستان آن‌ها را نگفته‌ام. برای مثال کافی است سینمای وودی آلن را در نظر بگیرید. آثار او ساده‌ترین داستان‌های ممکن را دارند اما آلن همیشه هنرمندانه و با وسواس فراوان وقایع و روابط افراد را طوری طراحی می‌کند که بیننده تا انتهای کار مجذوب داستان فیلم باقی می‌ماند. از سوی دیگر در مغز استخوان نویسنده که در ساخت یک درام مستحکم ناکام مانده، سعی کرده تا با قرار دادن اتفاقات عجیب و غریب و پیچش‌های داستانی غیر قابل انتظار که هیچ منطقی ندارند، هر جور که شده بیننده را تا انتهای فیلم در سالن سینما نگه دارد. موضوع عجیب این است که در این فیلم از موقعیت‌های دراماتیک عجیبی که خلق شده هم هیچ استفاده‌ای نمی‌شود. برای مثال در ابتدای فیلم شخصیت مادر تحت تاثیر هیچ تنش عاطفی خاصی قرار نمی‌گیرد و بسیار ساده و بدون هیچ فکری (حتی ده ثانیه!) تصمیم می‌گیرد که از همسر فعلی خود جدا شده تا برای باردار شدن با همسر قبلی وارد رابطه شود. این موضوع در مورد تمام کاراکترها صدق می‌کند. یعنی بر خلاف انتظاری که از هر شخصیت درست و حسابی داریم، هیچ تغییر خاصی در وضعیت کاراکترها و طرز فکر آن‌ها رخ نمی‌دهد و انگار فقط شاهد دیالوگ کردن یک سری آدم لجباز هستیم که روی عقیده‌ای که دارند پافشاری می‌کنند. در این میان تنها کاراکتر حسین با بازی بابک حمیدیان کمی دچار چنین اتفاقاتی می‌شود که او هم سریعا نظر خود را تغییر داده و در واقع هیچ چالشی سر راه شخصیت اصلی ایجاد نمی‌کند. از نیمه دوم فیلم هم شاهد رو شدن یک موضوع اصلی دیگر هستیم که اصلا ارتباط آن را با خط اصلی داستان درک نخواهید کرد. این موضوع به‌گونه‌ای توسط کارگردان اهمیت پیدا می‌کند که بحث سرطان کودک و تلاش‌های مادر برای نجات جان فرزندش به حاشیه می‌رود. این اتفاق بسیار ناراحت کننده است زیرا این حس را به تماشاگر می‌دهد که کارگردان که در جذاب نگه داشتن سوژه اصلی با مشکل روبرو شده، قصد داشته تا با ارائه یک بحث جدید که واقعا هم ربطی به داستان ابتدایی فیلم ندارد، همچنان جذابیت فیلم را نگه دارد. نکته خاصی در مورد ارزش فنی فیلم هم وجود ندارد و حمیدرضا قربانی با وجود سابقه زیادش در زمینه تدوین کار سینمایی خاصی در مغز استخوان انجام نمی‌دهد که از لحاظ بصری تحسین برانگیز باشد. کارگردانی حرکت بازیگر هم به بدترین شکل صورت گرفته. برای مثال در یکی از صحنه‌ها که بابک حمیدیان از دست پریناز ایزدیار عصبانی می شود، حرکات او کاملا کنترل نشده و عجیب هستند و چنین قضیه‌ای در مورد رفتارهای شخصیت مجید (با بازی جواد عزتی) و کاراکتر برادر او (با بازی نوید پورفرج) هم وجود دارد.

عکس ها و تصاویر فیلم مغز استخوان

دانلود فیلم مغز استخوان

 

دانلود فیلم مغز استخوان

 

دانلود فیلم مغز استخوان

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    0 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !