دانلود فیلم من می ترسم | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود فیلم من می ترسم

دانلود فیلم من می‌ ترسم با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی من می‌ ترسم با لینک مستقیم و کم حجم

دانلود فیلم من می ترسم

لینک های دانلود فیلم من می‌ ترسم

تیزر فیلم من می‌ ترسم

درباره فیلم من می‌ ترسم

«من می‌ترسم» چهارمین فیلم بهنام بهزادی پس از فیلم‌های «وارونگی»، «قاعده تصادف» و «تن‌ها دو بار زندگی می‌کنیم» است که در جشنواره فیلم فجر امروز به نمایش در می‌آید. فیلم سینمایی «من می‌ترسم» به کارگردانی بهنام بهزادی در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می‌آید. بهزادی علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی این فیلم را نیز به عهده دارد. من می‌ترسم چهارمین فیلم بهنام بهزادی پس از فیلم‌های «وارونگی»، «قاعده تصادف» و «تن‌ها دو بار زندگی می‌کنیم» است که حال و هوایی متفاوت با ساخته‌های پیشین بهزادی دارد. بازیگران اصلی این فیلم النازشاکردوست، پوریا رحیمی‌سام، امیرجعفری، ستاره پسیانی، مهران احمدی، پیام یزدانی، مجید جعفری و یگانه رفتاری هستند. در «من می‌ترسم» بازیگران هر کدام در نقش‌های متفاوتی جلوی دوربین رفته‌اند. در خلاصه داستان، چهارمین فیلم بلند سینمایی بهنام بهزادی، آمده است: «بدیش اینه من وسط کلی شک‌ام که می‌خوام برم یا نه…، ولی بدترش اینه که صد برابرش مطمئنم نمی‌تونم بمونم». بهزادی پیش از این ساخت فیلم‌هایی چون، «تن‌ها دوبار زندگی می‌کنیم»، «قاعده تصادف» و «وارونگی» را در کارنامه خود دارد، که برای این آثار جوایز مختلفی از جشنواره‌های داخلی و خارجی دریافت کرده است. آخرین فیلم بلند او وارونگی در بخش رسمی جشنواره کن، نوعی نگاه حضور داشت. این فیلم همچنین جایزۀ بهترین فیلم را در جشنواره مِد ایتالیا و جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه را از جشنوارۀ فیلم جیپور هند دریافت کرد. وی همچنین برندۀ جایزۀ بهترین کارگردانی برای فیلم تنها دو بار زندگی می‌کنیم از جشنواره گرانادای اسپانیا شده و جایزهٔ ویژهٔ هیئت داوران را برای فیلم قاعدۀ تصادف از جشنواره‌های مانهایم هایدلبرگ آلمان و جشنواره فیلم توکیو به دست آورده‌است. او همچنین برای این فیلم در جشنواره‌های سه قاره (نانت) و جشنواره بین‌المللی فیلم فجر جایزه فیلم منتخب تماشاگران را نیز به‌دست آورده‌است. جایزه سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در بخش بین‌الملل و جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه از بخش ملی جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱ از دیگر جوایز اوست.

نقد و بررسی فیلم من می‌ ترسم

فیلم‌های بهنام بهزادی در نسبت با سینمای اجتماعی غلیظ و زمخت معاصر ایران، آثاری تک‌افتاده و لطیف و یواش هستند. در فیلم‌های او نه خبری از شخصیت‌های وراج و سرسام بصری و رگ گردن بازیگران و ناله و فغان و عربده است و نه وقایع ملتهب و دردناک اجتماعی به قصد فروش و اعتبار هنری مورد استعمار و سواستفاده کارگردان قرار می‌گیرند. فیلمنامه‌های سنجیده او از «قاعده تصادف» به این سو با روندی تدریجی و بطئی، از خلال روزمرگی در بخش اول فیلم به خلق بحران و تنش فزاینده در میانه داستان می‌رسند و حساسیت‌های انسانی شخصیت‌ها را مبنایی برای فهم بهتر خویشتن آنها و اجتماع پیرامون‌شان قرار می‌دهند. «من می‌ترسم» هم طنینی از آثار قبلی بهزادی را دارد و هم از دریچه اکنونِ پارانوئیک به مسائل و مشکلات اجتماعی می‌پردازد. فیلمی با میزانسن‌های باسلیقه و مرتبط با بزنگاه‌های دراماتیک داستان که در مقایسه با فیلم بیش از حد ستایش شده و عوامانه محمد کارت «شنای پروانه»، زیباشناسی سینمایی را فدای استانداردهای میانمایه سینمای اجتماعی معاصر ایران نمی‌کند و بجای اتخاذ رویکرد ژورنالیستی در مواجهه با مسائل حاد اجتماعی و کاریکاتوریزه کردن وقایع، به خلق اتمسفری آرام و لحنی کنترل شده در نگاه به جامعه و ترسیم انسان‌هایی ملموس دست می‌یابد. نام فیلم «من می‌ترسم» که هراس و پارانویا و شکنندگی معاصر طبقه متوسط ایرانی را نمایندگی می‌کند متناسب با کارکرد هر کدام از شخصیت‌ها در درام واجد معنایی تازه می‌شود و دوربین لرزان و مرموز بهزادی اضطراب و پیچیدگی‌های درون کاراکترها را به بافت بصری فیلم منتقل می‌کند. بازی خوددار و آرام بازیگران، نقش مهمی در شکل‌گیری حال و هوای غمگین و درونگرای فیلم دارد و در این میان امیر جعفری در قالب شخصیتی هیولایی و الناز شاکردوست در نقش زنی سرد و مهربان، حضوری بیادماندنی دارند. موتیف پلان عمودی از شهر که در پیوند با شاخ و برگ تدریجی درام بر فضای خفقان‌آور فیلم می‌افزاید در صحنه آخر با تنها حرکت/ژست دوربین در طول فیلم، پازل درام را تکمیل می‌کند و به قطعه‌ای هراسناک از «تحت نظر بودن» در اجتماع کنونی می‌رسد. دیالوگ نویسی رها و شاعرانه و باورپذیر بهزادی جزو بهترین نمونه‌ها در سینمای ایران طی سال‌های اخیر است و به شیوه‌ای توامان بامزه و محزون دارای سویه‌های گستاخ و بااحساس می‌شود. سینمای بهزادی و مشخصا سه فیلم «قاعده تصادف» و «وارونگی» و «من می‌ترسم» لایق توجه و تحسین بیشتر از سوی منتقدان و تماشاگران ایرانی هستند؛ سینمایی صاحب نظرگاه تازه در نگاه متفاوت به اجتماع ایرانی و متمرکز در دستیابی به زیباشناسی دیریاب سینمایی.

عکس ها و تصاویر فیلم من می‌ ترسم

دانلود فیلم من می ترسم

 

دانلود فیلم من می ترسم

 

دانلود فیلم من می ترسم

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    0 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !