دانلود رایگان فیلم نیوکاسل | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود رایگان فیلم نیوکاسل

دانلود فیلم نیوکاسل با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی نیوکاسل با لینک مستقیم و کم حجم

دانلود رایگان فیلم نیوکاسل

نقد و بررسی فیلم نیوکاسل

موجود نیست

اخبار و حواشی فیلم نیوکاسل

کسی در فیلم حضور دارد که من بشناسم؟ بهرام افشاری که با سریال « پایتخت » مشهور شد و در ماه های گذشته با « رحمان 1400 » نیز در سینما خوش درخشیده بود، در فیلم حضور دارد. حمید گودرزی و پژمان بازغی هم که اخیراً تجربه اجرای برنامه را در صدا و سیما پشت سر گذاشته اند، دیگر بازیگران فیلم به شمار می روند. سحر قریشی ، رضا ناجی ، نسرین مقانلو و نیما شاهرخ شاهی هم که اغلب در آثار کمدی حضور دارند در این فیلم بازی کرده اند. داستان فیلم درباره چیست ؟ مجموعه ای از آدمها در یک خانه بزرگ بر اثر اتفاقی غیرمنتظره به تکاپو می افتند تا… کارگردان کیست ؟ محمد قصابیان که اغلب فعالیت هایش در حوزه بازیگری در تئاتر و تلویزیون بوده و « نیوکاسل » نخستین تجربه کارگردانی سینمایی او محسوب می شود.

فیلم کمدی نیوکاسل (Newcastle) یک فیلم خانوادگی به کارگردانی محسن قصابیان و تهیه کنندگی علی آشتیانی پور و نویسندگی مشترک علیرضا قاسمی و مهیار رضاخانی است. این فیلم از تاریخ تیر 1398 در سینماهای ایران اکران شده است. ساخت این فیلم در سال ۱۳۹۵ در تهران آغاز شد اما به دلیل مشکلاتی که بین گروه تولید و سرمایه‌گذار پیش آمد نیمه تمام باقی ماند. در سال ۱۳۹۷ پس از گذشت دو سال و با رفع مشکلات سرانجام بخش‌های باقی مانده این فیلم مقابل دوربین رفت. محمد قصابیان که اغلب فعالیت هایش در حوزه بازیگری در تئاتر و تلویزیون بوده و نیوکاسل نخستین تجربه کارگردانی سینمایی او محسوب می شود.

عوامل فیلم نیوکاسل

سحر قریشی، حمید گودرزی، بهرام افشاری، نسرین مقانلو، نیما شاهرخ شاهی، رز رضوی، مجید شهریاری، بابک نوری، محمد ذوقی، رضا نبیلو، ندا حسینی، رضا ناجی، داریوش اسدزاده، پژمان بازغی و امین مینای ترکیب بازیگران «نیوکاسل» را تشکیل می دهند. عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: محسن قصابیان، تهیه کننده: علی آشتیانی پور، مجری طرح: رامین مینایی، نویسندگان: علی رضا قاسمی، مهیار رضاخانی، مدیر فیلمبرداری: معین مطلبی، تدوین: کاوه ایمانی، مژده قاجاریه، موسیقی: محمد محتشمی، طراحی و ترکیب صدا: سیدمحمود موسوی نژاد، مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: صادق فهیمی، مدیر تولید: مجتبی نورمحمدی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: رامین گل‌سرخی، عکاس: علی محمودی، تبلیغات و اطلاع رسانی: سینماتوپیا، سرمایه گذاران: رامین مینایی، مرتضی آشتیانی پور، پخش: فیلم آفرین.

عکس ها و تصاویر فیلم نیوکاسل

دانلود رایگان فیلم نیوکاسل

 

دانلود رایگان فیلم نیوکاسل

 

دانلود رایگان فیلم نیوکاسل

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    0 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !