دانلود رایگان فیلم زهرمار | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود رایگان فیلم زهرمار

دانلود فیلم زهرمار با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی زهرمار با لینک مستقیم و کم حجم

دانلود رایگان فیلم زهرمار

نقد و بررسی فیلم زهرمار

«زهرمار» جواد رضویان یکی دیگر از فیلم‌های اول سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بود. با شناختی که تماشاگر از جواد رضویان دارد و او را همواره در فیلم‌ها و سریال‌های طنز دیده است، از تماشای «زهرمار» متعجب خواهد شد چراکه مطمئنا انتظاری ندارد جزاینکه یک فیلم کمدی ببیند و با آن حسابی بخندد. اما «زهر مار» یک کمدی نیست که یک فیلم اجتماعی جدی است و این خود مهم‌ترین نکته درباره «زهرمار» است. اینکه جواد رضویان برخلاف همه انتظاراتی که از او می‌رود، کار خودش را می‌کند و فیلم را نه مطابق با پسند عمومی که براساس دغدغه‌های ذهنی خود می‌سازد. البته که مسیر هوشمندانه‌ای را برای رسیدن به یک فیلم جدی پیش می‌گیرد. او خوب می‌داند که تماشاگر انتظار تماشای یک فیلم کمدی را دارد و متقاعد کردن تماشاگری که به قصد تماشای کمدی و خندیدن (آن هم در سینمای کمدی مبتذل ایران) به سینما آمده برای مواجهه با یک فیلم جدی اصلا کار آسانی نیست. بنابراین «زهرمار» با لحن بامزه و شوخ‌طبعانه‌ای شروع می‌شود که البته بیش از آن‌که خنده‌دار باشد، لبخندی نرم بر لب مخاطب می‌نشاند تا او در مسیر داستان بیفتد و با فیلم همراه شود. با چنین شروعی تماشاگر بدون اینکه بداند قضیه چیست با فیلم همراه می‌شود.

اخبار و حواشی فیلم زهرمار

جواد رضویان درباره دلیل عدم حضورش در مقام بازیگر در نخستین فیلم خود "زهرمار" گفت: من قطعاً از این به بعد هر فیلمی که بسازم به هیچ وجه خودم در آن به ایفای نقش نخواهم پرداخت. او درباره تمایل شخصی خود بین بازیگری و کارگردانی افزود: واقعیت امر من هر دو را دوست دارم و مخاطب باید بگوید در کدام بهتر هستم. البته من هنوز واکنش مخاطب عام و همچنین اکران عموم را نگرفته ام که بتوانم بگویم که از کارگردانی راضی هستم یا نه. بازیگر سریال «سه در چهار» در همین راستا ادامه داد: من بیست و پنج سال دغدغه بازیگری داشتم و نمی‌توانم به طور قطع بگویم که کارگردانی را بیشتر دوست دارم و یا کارگردانی مورد علاقه من است. او درباره کمدی بودن و یا نبودن زهرمار اظهار کرد: تلاش من در زهرمار این بوده که از فضای کاری کمدی خودم فاصله بگیرم. طی این مدت سیزده ماه کار نکردم و دندان روی جگر گذاشتم تا در فیلم زهرمار به سمت و سوی دیگری بروم. رضویان درباره بازگشت خود به بازیگری خاطرنشان کرد: من بازیگرم و قطعاً اگر نقش خوبی باشد آن را بازی می کنم. اما در مورد فیلمسازی فیلم بعدی‌ام بدون شک حال و هوای نقد اجتماعی خواهد داشت. خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز تیتراژ این فیلم آرا صلاحی می‌باشد تنظیم این کار را علیرضا میرزایی انجام داده‌است

عوامل فیلم زهرمار

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده: پیمان عباسی، کارگردان: سیدجواد رضویان، مدیرفیلمبرداری: تورج اصلانی، تدوین: حسن حسن‌دوست، طراح چهره‌پردازی: عبداله اسکندری، صدا: محمود خرسند، موسیقی: رضا خسروی، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح لباس: ثنا نوروزبیگی، جلوه‌های ویژه بصری: امیرحسین سحرخیز، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، عکس: کوروش جوان، مدیر تبلیغات و رسانه : علی زادمهر ، فضای مجازی : سعید حسینی، ساخت تیزر و آنونس میثم صمدی، گرافیست و طراح پوستر: عرفان بهکار، موشن گرافیک: یاسین الله دادیان، سرمایه‌گذاران: احسان درخشان، جواد نوروزبیگی، محسن خباز، تهیه‌کننده: جواد نوروزبیگی، پخش: شرکت سینمایی نمایش گستران.

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    0 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !