دانلود رایگان فیلم دختر شیطان | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود رایگان فیلم دختر شیطان

دانلود فیلم دختر شیطان با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی دختر شیطان با لینک مستقیم و کم حجم

دانلود رایگان فیلم دختر شیطان

نقد و بررسی فیلم دختر شیطان

موجود نیست

اخبار و حواشی فیلم دختر شیطان

تدوین فیلم سینمایی «دختر شلیطان» توسط حسین زندباف انجام شده و به دلیل جلوه‌های ویژه زیاد مراحل تدوین به طول انجامیده است. هادی اسلامی ساخت جلوه‌های ویژه «دختر شیطان» را بر عهده داشته است. فیلمیران پخش «دختر شیطان» را بر عهده دارد و با آماده نمایش شدن فیلم برای اکران آن اقدام می‌کند. موسیقی «دختر شیطان» توسط دلشاد شیخ ساخته خواهد شد و سونو نیگام و آریجیت سینک دو خواننده سرشناس هندی دو ترانه از شش ترانه دختر شیطان را خوانده‌اند. این فیلم سینمایی بعد از «سلام بمبئی» دومین فیلم مشترک ایران ‌و هند محسوب می‌شود.

این فیلم محصول مشترک سینمای ایران و بالیوود است ، سونو نیگام و آریجیت سینک خواننده ۲ ترانه از ۶ ترانه این فیلم هستند[۱] بخش‌هایی از این فیلم که شامل چهل و پنج جلسه فیلمبرداری بوده در کشور هند و در شهر بمبئی انجام شده‌است.

بیوگرافی کارگردان فیلم دختر شیطان

قربان محمدپور، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «خروس جنگی»، فیلم سینمایی «زبان مادری» و فیلم سینمایی «مجرد 40 ساله» فعالیت داشته است.

قربان محمدپور نویسنده سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار قربان محمدپور می‌توان به فعالیت در فیلم سلام بمبئی، فیلم خروس جنگی و فیلم شیر و عسل اشاره کرد. قربان محمدپور کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1382 در فیلم بله برون به کارگردانی داوود موثقی به عنوان نویسنده فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم سلام بمبئی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای قربان محمدپور محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جمشید مشایخی، ثریا قاسمی، فتحعلی اویسی و سیروس گرجستانی را تجربه کرد. قربان محمدپور در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم قربان محمدپور در این سال، فعالیت در فیلم سلام بمبئی به کارگردانی قربان محمدپور محسوب می‌شود. شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی قربان محمدپور فعالیت در فیلم سلام بمبئی بوده است. قربان محمدپور سال 1394 فیلم سلام بمبئی به عنوان نویسنده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. قربان محمدپور توانست با فعالیت در فیلم سلام بمبئی تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر محمدرضا گلزار، دیا میرزا، بنیامین بهادری و دالیپ تاهیل توانست سطح کاری او را متحول کند. قربان محمدپور علاوه‌بر فیلم سلام بمبئی، سال 1386 در فیلم خروس جنگی نیز فعالیت داشته است. قربان محمدپور این‌بار با سید مسعود اطیابی یعنی کارگردان فیلم خروس جنگی و هنرمندانی چون سید مسعود اطیابی، مریلا زارعی، رضا عطاران و کیومرث ملک‌مطیعی همکاری داشت. با اینکه قربان محمدپور را بیشتر بعنوان نویسنده می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. قربان محمدپور علاوه‌بر نویسنده به‌عنوان کارگردان، تهیه کننده، روابط عمومی و مجری طرح نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار قربان محمدپور در حرفه‌ی کارگردان، فیلم دختر شیطان، فیلم سلام بمبئی، فیلم آنچه مردان درباره‌ی زنان نمی‌دانند، فیلم دل بی قرار و فیلم زبان مادری است. مهم‌ترین اثر قربان محمدپور در حرفه‌ی تهیه کننده، فیلم دختر عمو پسر عمو است. مهم‌ترین اثر قربان محمدپور در حرفه‌ی روابط عمومی، سریال یوسف پیامبر است. مهم‌ترین اثر قربان محمدپور در حرفه‌ی مجری طرح، فیلم دختر عمو پسر عمو است.

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    0 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !