دانلود رایگان فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود رایگان فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم

دانلود فیلم ایرانی یک کیلو و بیست و یک گرم

دانلود فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم

نقد و بررسی فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم

سینمای قصه گو و داستانی در بین فیلم های ایرانی همیشه جلب توجه می‌کند چرا که عموم آثار ساخته شده در کشورمان بیشتر از آنکه روی یک قصه با پایه‌های محکم سوار باشند، سوار بر پیام‌های اجتماعی و یا شعارهای کلیشه زده‌ای هستند که مخاطب را از خود زده می‌کند. کم پیش می‌آید که در این میان یک فیلم سینمایی بتواند قصه خود را قرص و محکم پیش ببرد و در این میان اسیر موانعی که ذکر شد هم نشود. فیلم «یک کیلو و بیست و یک گرم» توانسته تا حد زیادی در این برهوت سینمای داستانی، روایتی را به مخاطب خود عرضه کند که هرچند بی ایراد نیست، ولی کشش کافی را دارد و گاهی مواقع هم پیچش‌هایی در بطن خود نشان دهد که بیننده را غافلگیر کند.

اخبار و حواشی فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم

رحیم طوفان که سالهاست در بخش فیلمبرداری و طراحی جلوه های ویژه در سینمای ایران فعالیت می کند و فیلمهای کوتاه فراوانی را نیز کارگردانی کرده است. « یک کیلو و بیست و یک گرم » نخستین تجربه کارگردانی او به شمار می رود.

رحیم طوفان کارگردان فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» گفت: بعد از دریافت فیلمنامه مذکور از فیلمنامه نویس به مدت دو سال روی فیلمنامه کار شد که بعد از بازنویسی های مکرر، در بنیاد سینمایی فارابی به تصویب شورای ارزیابی رسید. وی ادامه داد: نزدیک به ۳ سال طول کشید که تاییدیه کارگردانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شود و حدود ٤ ماه طول کشید تا پروانه ساخت آن به دست من برسد. این کارگردان بیان کرد: روشنک گرامی و سحر ذکایی در آخرین روز از فیلمبرداری این اثر سینمایی جلوی دوربین رفتند. «یک کیلو و بیست و یک گرم» یک اثر اجتماعی است و سه قشر از طبقه فرهنگی را کارشناسی و روایت می کند.

عوامل فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم

تهیه کننده: وحید نیکخواه آزاد، کارگردان و مجری طرح : رحیم طوفان، سرمایه گذار : سید مهدی نریمانی، نویسنده: لیلا نیک زاد، مدیر فیلمبرداری : شاهین طوفان، دستیار اول و برنامه ریز: علی تهرانی، صداگذار: آرش قاسمی، دستیار دوم کارگردان: رهام مخدومی، دستیار برنامه ریز: جعفر نامنی، منشی صحنه: ساناز هرندی، عکاس: امید صالحی، تصویربردار پشت صحنه: نگار نیک خواه آزاد، دستیار اول فیلمبردار: داود عباسی، مشاور نور: حسن رحیمی، دستیار فیلمبردار: رضا گودرزی، ابولفضل طهماسبی، احسان عباسی، اپراتور دوربین: سخی توکلی، طراح صحنه و لباس: علی نصیری نیا، دستیار یک : وحید شوکتی، دستیار دوم: مهدی افشار، دستیار لباس: عاطفه غلام پور، سیمین قربان زاده، طراح گریم: غلام رضا عربی، مجری گریم بانوان آیدا محمدی، مجری گریم: عطا عارفی، مدیر صدابرداری: هادی افشار، دستیار اول صدا: کیوان امرالهی، دستیار دوم صدا: مجتبی بلالی، مدیر تولید: مجید گودرزی، دستیار تولید: محمدرضا دلنوازی، مدیر تدارکات: حسن صفری، دستیار اول تدارکات: علی قادری مقدم، دستیار دوم تدارکات: جواد نامنی، همیار تدارکات: محمد ولی آقا بیگی، مهدی حسن نیا، مسئول هنرور: حمید بخشی، حمل و نقل: محمد گودرزی، حمل و نقل: حمید نجاری، حمید مهتاب، مهدی نادی، سینه موبیل: سید مصطفی مدنی، محمد حسن فیضی کیا، احمد عباسی پور، مدیر روابط عمومی: مینا قاسمی زواره، مشاور رسانه: رضا پورزارعی.

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    0 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !