دانلود رایگان فیلم نبات | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود رایگان فیلم نبات

دانلود فیلم ایرانی نبات

دانلود فیلم نبات با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم نبات

نقد و بررسی فیلم نبات

یاسمن خلیلی فرد
فیلم از آن کارهای اول شسته رفته و خوش‌ساختی است که بر پایه‌ی موقعیت­‌سازی استوار است. یکی از محاسن فیلم آن است که فیلمساز از عهده‌ی پردازش شخصیت­‌های مختلف آن به خوبی برآمده است. شخصیت دختربچه در جاهایی از فیلم آنقدر ملموس و باورپذیر طرح­ریزی شده است که فراموش می‌کنیم به تماشای یک فیلم نشسته­‌ایم و خود را در بستر یک زندگی واقعی می­‌بینیم. ضمن تمام نکات مثبت ذکرشده، «نبات» نیز همانند بسیاری دیگر از فیلم‌ها، ضعف‌ها و کاستی‌­هایی دارد.


افشین علیار
مهمترین نکته در فیلم، ارتباط مخاطب با آن است، به طوری که پگاه ارضی توانسته در قالبِ قصه‌ای منسجم و روایتی استاندارد یک ملودرام ساده و روان خلق کند. اساسا یک فیلم موفق در وهله اول باید قصه گوی خوبی باشد و بتواند مخاطب را با چارچوب‌های ساختاری‌اش آشنا کند و «نبات» به این موفقیت رسیده. با اینکه نگارنده دوست ندارد از این واژه استفاده کند اما فیلم «نبات» یک اثر شریف و قابل اعتماد است که در این برهوت موضوعی و ساختاری می‌شود که آن را با خیال راحت دید و اصلا متوجه گذر زمان نشد، بازی هر سه بازیگر از ویژگی مهم این فیلم محسوب می‌شود، «نبات» به عنوان اولین اثر پگاه ارضی یک فیلم قابل قبول محسوب می‌شود.

اخبار و حواشی فیلم نبات

فیلم سینمایی نبات با بازی شهاب حسینی, نازنین فراهانی و ستایش محمودی نخستین تجربه کارگردانی بلند پگاه ارضی است که پس از بازگشت به ایران آن را جلوی دوربین برده است. عرفان بهکار طراحی پوستر فیلم را بر عهده داشته است.

فیلم «نبات» نخستین فیلم سینمایی شهاب حسینی در قامت نقش اول بعد از دو سال است که به اکران عمومی در می آید.

عوامل فیلم نبات

نویسنده و کارگردان: پگاه ارضی، مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی، موسیقی: زنده یاد ناصر چشم آذر، تدوین: بهرام دهقانی، محمد نجاریان، طراح صحنه و لباس: امیر حسین حداد، طراح چهره پردازی: سید جلال موسوی، صدابردار: حسین بشاش، صداگذار: آرش قاسمی، تصحیح رنگ: نیما دبیرزاده، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:ایمان توکلی، مشاور رسانه ای: علی مرادخانی، عکاس: نوید ارضی، مدیر تولید: ابراهیم زاهدی فر، تهیه کننده: هوشنگ نورالهی، سرمایه گذار: حسن غلامی.

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    0 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !