دانلود رایگان فیلم مسخره باز | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود رایگان فیلم مسخره باز

دانلود فیلم ایرانی مسخره باز

دانلود فیلم مسخره باز با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم مسخره باز

نقد و بررسی فیلم مسخره باز

سعید قطبی زاده: کارگردان، محدود به میزانسن‌های تئاتر مانده است . این جلوه‌های بصری که انجام شد، المان بصری نبود، بازیگوشی‌های یک کارگردان است. ما امر دید محدود داشته باشیم که فیلم را یک مجموعه ترکیب ببینیم فقط یک تصویر است. دیدگاه کلی من یک پاردوکس است که یک مدخلی است برای ورود همایون غنی زاده به سینما. یک مقدار با تامل بیشتر با ظرفیت سینمایی فیلم بسازد .

مسعود فراستی: شیطنت وقتی است که تو چیزی را بلدی، اگر بلد نباشی و ادای آن را دربیاوری آن تو را میبلعد. فیلمسازی که این را ساخته پشت سینمایی ندارد و یک کلاژ بی معنی و گسسته است. میزانسن این فیلم سینمایی نیست و تئاتری است. این تجربه ها باید قبل از ساختن فیلم انجام شود. ما نمیخواهیم سیاه مشق تفکری و تکنیکی را ببینیم.

محمد رضوانی پور: غنی‌زاده‌ی تئاتری سعی دارد در فیلم اولش از اتهامِ «سینمایی نبودنِ فیلمش» بگریزد و تصمیم گرفته این کار را از طریق افراط در نحوه به کارگیری تکنیک‌هایی نظیر تدوین، جلوه‌های ویژه و غیره انجام دهد حال‌آن‌که این افراط در تکنیک کارگردانی در نهایت نمی‌تواند در هم‌آهنگی با سناریو، یک منطق موزون فرمی را خلق کند. فیلم، پاره پاره است و شاهد تکنیکی افراطی هستیم که نتوانسته در خدمت فرم درآید و فراتر از آتش‌بازی‌هایش «معنا»دار شود. تقلیل همه ابعاد هنری به تکنیک مسئله‌ای است که در بسیاری از موارد – از «به وقت شام» گرفته تا «مسخره ‌‌باز» – گریبان‌گیر فیلم‌هایی شده که خواسته‌اند به وسیله رویاپردازی و قهرمان‌سازی، از رئالیسم غالب در سینمای ایران فاصله بگیرند.

آصف سعادتی: مسخره باز از همان اول متفاوت آغاز می شود. فرم و فضاسازی بدیعِ کار، مخاطب را به خوبی جذب خود می کند و این را می شود در سالن سینما به خوبی حس کرد.استفاده از یک لوکیشن ثابت مغازه سلمانی، هنرمندی و توانمندی غنی زاده را به رخ می کشد. عقبه تئاتری غنی زاده در طراحی صحنه و میزانسن ها عالی جلوه می کند. در کنار این دو عنصر، جلوه های ویژه به خوبی مکمل ایجاد فضاسازی فیلم شده است. مصطفی جلالی فخر "مسخره‌باز" یک بازیگوشی هیجانی _ و نه الزاما هیجان‌انگیز با قابلیت‌های شکلی سینماست. انتقال یک ذهن عاشق نا‌آرام به قواعد نمایشی، در پیوند با سینمای کلاسیک. فیلم می‌کوشد به دنیای تارانتینو نزدیک شود و البته نمی‌تواند. در عوض می‌تواند اثبات کند که بی‌قیدی و تخریب و عبور از قواعد، نقش سرپا‌کننده‌ای دارند. بی‌انصافی‌ست که فیلم را نادیده بگیریم و این عاشقانه‌‌ی پر زحمت در باره‌ی سینما را دست کم قلمداد کنیم. ولی این امکان را هم به تماشاگر می‌دهد که با وجود تمام آن چه

اخبار و حواشی فیلم مسخره باز

-«مسخره باز» به کارگرانی همایون غنی‌زاده و تهیه‌کنندگی علی مصفا 25 خرداد ماه کلید خورد.

-در ابتدا قرار بود نوید محمدزاده در فیلم نقش‌آفرینی کند اما در نهایت صابر ابر ایفای آن نقش را به عهده گرفت. همایون غنی زاده پیش از این در نمایش «کالیگولا» با صابر ابر همکاری داشته است.

-همایون غنی‌زاده درباره فیلمش گفت: "من این فیلم را یک فیلم کلاسیک داستانی می‌دانم و در قدم اول به این فکر نکردم که یک فیلم انتزاعی بسازم."

– صابر ابر در اینستاگرامش عکسی از هدیه تهرانی در پشت‌صحنه «مسخره‌باز» منتشر کرد و نوشت:

"خیلی سال می‌شه که میشناسمت،وقتی امروز چشمهات و بستی تا بالای کیک تولدت ( با چند روز تاخیر)در دلت چیزی رو طلب کنی، داشتم آماده شدنش رو می‌دیدم، انقدر به آدمها و رفقات خیر رسوندی که وقتی برای خودت و دلت آرزو می‌کنی خدا حواسش بهت هست، عجیب هست. هر چی میخواستی بشه الهی.

وجود آدم‌های خوب تو زندگی نعمته، تو آدم خوبی هستی، پُر از مهر، انسانی که زندگی کردن رو بلده.

پشت صحنه فیلم «مسخره باز»: منتظر یک فیلم عجیب باشید! و یک نابغه درجه یک در سینما، همایون غنی زاده"

-هدیه تهرانی و بابک حمیدیان دو بازیگر «مسخره‌باز»، از پرکارترین بازیگران جشنواره سی و هفتم به‌حساب می‌ایند. هدیه تهرانی با دو فیلم «مسخره‌باز»‌ و «روزهای نارنجی» و حمیدیان با سه فیلم «مسخره‌باز»، «معکوس» و «سال دوم دانشکده من» در جشنواره حاضر هستند.

-علی مصفا هم علاوه بر «مسخره‌باز» تهیه‌کنندگی «یلدا» را برعهده دارد.

جوایز و افتخارات فیلم مسخره باز

«مسخره باز» یکی از پرحاشیه‌ترین عناوین در اختتامیه جشنواره فیلم فجر بود. این فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در 8 بخش نامزد سیمرغ بلورین شد. برنده چهار جایزه بهترین فیلم اول، بهترین هنر و تجربه، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین جلوه‌های ویژه بصری در جشنواره فجر

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    1 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    • س : ممنون بخاطر زحماتتون24 مهر 1398