دانلود رایگان فیلم متری شیش و نیم | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود رایگان فیلم متری شیش و نیم

دانلود فیلم ایرانی متری شیش و نیم

دانلود فیلم متری شیش و نیم با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم متری شیش و نیم

نقد و بررسی فیلم متری شیش و نیم

هدی مقدسی ساختن چنین فیلم‌هایی با رویکردی رئالیسم محض آنقدرها به مذاق مخاطب ایرانی خوش نمی‌آید، اما انتخاب موضوعی واقعی، با رویدادهایی واقع‌گرایانه و اضافه کردن ملودرام سینمایی نئورئالیسمی می‌سازد که تمام عناصر، واقعی جلوی دوربین چیده شده‌اند و پذیرفتن تلخی و رنج ادم‌های واقعی مقابل دوربین با چاشنی درامی پلیسی همراه می‌شود.استفاده از نابازیگرانی که واقعا درگیر اعتیاد هستند و چیدمان درستشان مقابل دوربین -که قدرت مدیریت کارگردان جوان را بیشتر و بیشتر به رخ می‌کشد- واقعه را بهتر و ملموس‌تر نشانمان می‌دهد.

اخبار و حواشی فیلم متری شیش و نیم

– سعید روستایی در میانه تابستان سال گذشته(سال 1396) درخواست مجوز «متری شیش و نیم» را به شورای صدور پروانه ساخت داده بود كه در اين بين با مشكلات زيادى مواجه شد و بعد از شش ماه، موفق به دريافت پروانه ساخت فيلم شد.

– سعید روستایی بعد از دریافت مجوز ساخت فیلم «متری شیش و نیم» بعد از شش ماه تلاش، نوشت: "بالاخره همه مشكلاتمون حل شد و «مترى شيش و نيم» رو راه انداختيم؛ با بهترين حال و بهترين انرژى. شايد يه روز سر فرصت حجم مسخره مشكلاتى كه برامون ساختن رو براتون گفتم "

– قرار بود شهاب حسینی به عنوان نقش اصلی در کنار پیمان معادی در فیلم «متری شیش و نیم» بازی کند اما او در همان مراحل پیش تولید انصراف داد. سیدجمال ساداتیان درباره انصراف شهاب حسینی گفت: "ایشان خودشان را در نقش های شهید بابایی و نقش های مثبت دیده بودند و نقش منفی «متری شیش و نیم» برایش ناگوار بود. با توجه به ذهنیتی که نسبت به کارکتر او در جامعه شکل گرفته، فکر کرد این نقش ممکن است در ذهن مخاطب نسبت به شهاب حسینی تاثیر بگذارد و نقش منفی برایش ناگوار بود!"

– قرار بود امیر جدیدی در فیلم «متری شیش و نیم» بازی کند. – پیمان معادی، نوید محمدزاده و سعید روستایی، دومین همکاری خود را بعد از فیلم «ابد و یک روز» در فیلم «متری شیش و نیم» تجربه کردند. نوید محمدزاده با انتشار عکسی از فیلم «ابد و یک روز» به مناسبت تجربه دومین همکاری‌شان نوشت: " برادرانِ تولی خانلو، آقا محسن،آقا مرتضی(ابد و یک روز)، دوباره کنار هم،عشق می کنیم(متری شیش و نیم)"

– جمال ساداتیان درباره فیلم «متری شیش و نیم» توضیح داد: "قصه قابل تأملی دارد که می‌تواند در صورت فراهم شدن تمام شرایط مد نظر، تغییر ذائقه‌ای را در موضوعات سینمایی برای تماشاگران ایرانی بوجود آورد."

– فیلمبرداری فیلم «متری شیش و نیم» از 23 مرداد 1397 آغاز شد و در 20 دی ماه به پایان رسید.

– فرهاد اصلانی درباره همکاری‌اش با سعید روستایی در فیلم «متری شیش و نیم» نوشت: "اخرين روز بازي من در فيلم متري شيش و نيم به كارگرداني و نويسندگي سعيد روستايي و گروه شاداب و كاربلدش سرشار از مهرباني بود ، همچون ديگر روزها . سعيد روستايي به راستي كارگردانيست سخت كوش ، شوريده و عاشق خوش فكر و خلاق . خون تازه اي براي سينماي ايران . خداوند پشت و پناهت سعيد جان"

– جمال ساداتیان، تهیه کننده فیلم، درباره داستان «متری شیش و نیم» گفت: "این فیلم به مواد مخدر و عواقبی که این مسئله برای جامعه و خانواده ها به وجود می آورد می پردازد" – یک رسانه سینمایی، خبری را از گفت و گویش با سیدجمال ساداتیان، تهیه کننده این فیلم منتشر کرد که در آن خبر آمده بود، قرار است در این فیلم هفت هزار هنرور جلوی دوربین بروند. اما عوامل فیلم، خیلی سریع، این خبر را تکذیب کردند، آن‌ها ضمن تکذیب این خبر اعلام کردند که چنین خبری به هیچ عنوان صحت ندارد و تمام اعدادی که درباره حضور هنروران در فیلم منتشر می شود، از اساس کذب است.

جوایز و افتخارات فیلم متری شیش و نیم

موجود نیست

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    0 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !