دانلود رایگان فیلم تئاتر اعتراف | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود رایگان فیلم تئاتر اعتراف

دانلود تئاتر اعتراف

دانلود تئاتر اعتراف با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم تئاتر اعتراف

درباره تئاتر اعتراف

مدتی بود که زمزمه‌هایی از یک اثر تئاتری بین اهالی تئاتر وجود داشت. نمایشی که نام شهاب حسینی را با خود داشت. و این بار نه فقط به عنوان بازیگر، شهاب حسینی این بار در مقام کارگردان دست به کار شده و تئاتر اعتراف را به روی صحنه نمایش برده است.
در عرصه تئاتر و سینما بعضی نام‌ها باعث تیز شدن گوش مخاطب می‌شود و سیل تماشاگران را برای دیدن یک اثر هنری می‌کشاند. یکی از این نام‌های جوان پهنه بازیگری ایران شهاب حسینی است. بازیگری که در آثار اصغر فرهادی خوش درخشیده و برای بازی در «فروشنده» فرهادی توانست نخل طلای کن 2016 را در دستان خود بفشارد.

«اعتراف» سومین تجربه حضور شهاب حسینی در حوزه تئاتر است. او در سال 91 همراه با احمد ساعتچیان نمایش «ملاقات» را در فرهنگسرای نیاوران تهران به صحنه برد و در سال 87 نیز در نمایش «کرگدن» به کارگردانی فرهاد آییش در تالار اصلی تئاتر شهر به عنوان بازیگر حضور داشت.

تئاتر اعتراف نوشته «برد میرمن» نویسنده و کارگردان آمریکایی است. این نمایش در واقع برگرفته از سریالی به همین نام است که در ده قسمت پخش شد.

خلاصه داستان تئاتر اعتراف: جنایتکاری مزدور (شهاب حسینی) برای اعتراف نزد کشیش (علی نصیریان) به کلیسا می‌رود. در طول نمایش متوجه می‌شویم این قاتل جنایتکار پسر کشیش است که دوران کودکی بدی را سپری کرده و بارها مورد آزار قرار گرفته است. وی برای انتقام گرفتن از پدر که موجب مرگ مادرش شده است به سراغ کشیش آمده است. پدر از اول کشیش نبوده و در واقع…

بازیگران تئاتر اعتراف: علی نصیریان، شهاب حسینی، صالح میرزا آقایی، نیما رئیسی، مهدی بجستانی، پرویز بزرگی، شهرام ابراهیمی، میثاق زارع، غزاله نظر، ایلیا نصراللهی، پرند عین بیگی، تنی آواکیان، فاطمه عرب کرمانی، مهران هاشمی و فرنام حقیقت‌جو

چنانکه می‌بینیم نام علی نصیریان در میان نام‌های دیگر می‌درخشد و به ما وعده دیدن یک اثر با بازی‌های قوی را می‌دهد. بعد از سریال شهرزاد این دومین همکاری شهاب حسینی و استاد علی نصیریان است.

بیوگرافی کارگردان تئاتر اعتراف

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی (زاده 14 بهمن 1352 در تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون، مجری، کارگردان و گوینده ایرانی است.
شهاب حسینی در سال 1387 با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود. شهاب حسینی در جشنواره فیلم کن 2016 با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد.همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین 2011 را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد. شهاب حسینی در سال 1392 کارگردانی را با فیلم ساکن طبقه وسط آغاز کرد، فیلم داستان مردی را روایت می‌کند که با ورودش به یک ساختمان جدید، اتفاقات تازه‌ای در زندگی او رخ می‌دهد. وی در سال 1394 فیلم بیا با من را به همراه علیرضا نسایی و سینا آذین کارگردانی نمود. وی در سال 1396 تئاتر اعتراف را به عنوان کارگردان و بازیگر به روی صحنه برد.

 

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    0 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !