دانلود رایگان فیلم لس آنجلس تهران | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود رایگان فیلم لس آنجلس تهران

دانلود فیلم ایرانی لس آنجلس تهران

دانلود فیلم لس آنجلس تهران با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم لس آنجلس تهران

[playerjs file=”https://s100.tikdns.ir/?s=4&f=/files/Los%20Angeles.Tehran_TikFilm.mp4″>

نقد و بررسی فیلم لس آنجلس تهران

موجود نیست

سایر عوامل فیلم لس آنجلس تهران

سایر عوامل «لس آنجلس- تهران» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، تدوین: بهزاد مصلح، صدابردار: امین میرشکاری، موسیقی: کارن همایونفر، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: مرجان شیرمحمدی، مدیران تولید: مهدی چراغی و روزبه گیلانی، دستیار اول کارگردان: مجتبی وحیدی، منشی صحنه: سحر عقیقی، نور: پارسا مجد، مدیران تدارکات: حامد آزادی و آرش مجتهدپور، عکاس: احمدرضا شجاعی، تصویربردار پشت صحنه: معصومه صالح‌بیگی، تبلیغات فضای مجازی: آریان امیرخان، مشاور رسانه ای: آیدا اورنگ، دستیار دوم کارگردان: رضا عزیزی، گروه کارگردانی: آیدا اورنگ، دستیار اول فیلمبردار: بهمن نادیاب و داود محمدی، گروه فیلمبرداری: پیمان وعدتی، سجاد براتی، محمد علی راحت، حسین عسگری، آرسام زمانی، با تشکر از احسان رفیعی جم، مهدی رجبی، امیر نری‌موسایی، مسئول دوربین: کاظم فرامرزی، دستیار تدوین: سیمین آل علی. مجریان گریم: رضا باباپور، الهام فراخی، دستیاران گریم: نادر ناصرزاده، یاسمن ادیبی، دستیاران صدا: رضا صالحی، ابوالفضل جمشیدی، دستیار اول صحنه: حمید عامری، مدیر صحنه: فرشاد مهد یادگار، دستیاران لباس: نسرین لطیفی، کتایون فربود، دستیاران تدارکات: امید چراغی، سعید صاحبی، حسین سرمدی، رضا بنوال، علی دانش، همیاران تدارکات: میثم فرخی، آرمان پایمرد.

بیوگرافی کارگردان فیلم لس آنجلس تهران

تینا پاکروان در سال 1356 در تهران متولد شده‌است و لیسانس کارگردانی سینما از دانشکده سینما-تئاتر دارد. فعالیت سینمایی را از کار در مجله سینمایی، گزارش فیلم در سال 1374 آغاز کرده و در ادامه با مجلاتی مانند «ابرار سینمایی» و «صدا، دوربین، حرکت» و هفته نامه «فکور» همکاری داشته‌است. در سن 18 سالگی در فیلم یاس‌های وحشی به کارگردانی محسنی‌نسب به عنوان منشی صحنه فعالیت داشت. در فیلم «سگ کشی» بهرام بیضایی دستیار کارگردان بوده و در ادامه در سریال «تعطیلات نوروزی» شبکه دو، برنامه‌ریز و جانشین تولید، در سریال «راز سکوت» هم برنامه‌ریز و جانشین تولید بوده‌است. پاکروان سپس برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفت و در دانشکده یوسی‌ال ای UCLA آمریکا در رشته سینما ادامه تحصیل داده‌است. در این میان دو فیلم کوتاه ساخت: «رؤیا» با بازی بهزاد فراهانی و مژگان ربانی و همچنین «اکتور اکتور» که در آمریکا ساخته‌است. یک فیلم مستند هم به نام «همراه با ایرانیان» برای شبکه جهانی جام جم ساخته که به زندگی ایرانی‌های مقیم لس آنجلس و سانفرانسیسکو می‌پرداخت. او پس از بازگشت به ایران توسط محمدرضا شریفی‌نیا در سریال «کلاه پهلوی» به عنوان مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان با آقای دری همکاری کرده‌است. سپس در فیلم «سنتوری» به عنوان مدیر تولید با داریوش مهرجویی همکاری کرد. در فیلم «وقتی همه خوابیم» به کارگردانی بهرام بیضایی مدیر تولید و برنامه‌ریز بوده‌است. سومین فیلم کوتاهش «گره» نام داشت که محمدرضا شریفی‌نیا، سارا خوئینی‌ها، شقایق فراهانی و محراب رضایی به عنوان بازیگر در این فیلم حضور داشتند و اولین کار بازیگریش هم سریال «سال‌های مشروطه» است که در آن به عنوان بازیگر، مدیر تولید، طراح دکور و مشاور فیلمنامه حضور داشته‌است.» وی تا کنون به عنوان مجری طرح، مدیر تولید، بازیگر، برنامه‌ریز، دستیار کارگردان و … در فیلم‌های مختلف همکاری داشته و با فیلمسازانی همچون مسعود کیمیایی، داریوش مهرجوئی، بهرام بیضایی، محمدرضا ورزی، ضیاءالدین دری و … کار کرده‌است. از فعالیت‌های دیگر وی می‌توان به تدریس، انتشار کتاب و نقد و ترجمه در مطبوعات و برگزاری نمایشگاه عکس اشاره کرد.

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    0 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !