دانلود رایگان فیلم لاتاری | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود رایگان فیلم لاتاری

دانلود فیلم ایرانی لاتاری

دانلود فیلم لاتاری با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم لاتاری

لینک های دانلود رایگان مخصوص کاربران همراه اول و ایرانسل

نقد و بررسی فیلم لاتاری

کیوان کثیریان

“لاتاری” سومین ساخته بلند محمدحسین مهدویان، یک درام اجتماعی تندوتیز است که حرف مهمی هم دارد. یک “قیصر” معاصر ناامید از سیستم حاکم دست به اقدام شخصی می‌زند. اینکه نسل اصیل جنگ که حالا گوشه‌نشین شده دست به دست نسل جوان می‌دهد نکته مهمی است. نسل جوانی که به رغم نگاه حاکم، نه بی‌غیرت است و نه بی‌اصول. هر دو نادیده گرفته شده‌اند و هردو آنها به یکدیگر نزدیک می‌شوند و با هم برای اصولشان عصیان می‌کنند. “لاتاری” یک هشدار مهم است که یادآوری کند؛ ملت برای ارزش‌های اخلاقی‌ای جنگید که دیگر در میان سیستم حاکم محلی از اعراب ندارد

 

محسن آزرم

نمونه‌ی سینمای شهری‌ای که شاید روزگاری ابراهیم حاتمی‌کیا می‌توانست بسازد یا باید می‌ساخت و نساخت. فیلم جوانانه‌ی مهدویان البته دیر شروع می‌شود و کلی وقت در تهران تلف می‌کند تا دو شخصیتش را سوار هواپیما کند و به دوبی بفرستد و هرچه به پایان نزدیک‌تر می‌شود شتاب بیش‌تری می‌گیرد. هرچند فراموش نمی‌کند دست‌آخر همه‌ی قطب‌های متضاد فیلم را در یک نقطه جمع کند تا درباره‌ی بعضی چیزها باهم به تفاهم برسند: ناموس و غیرت. مهم نیست که چندسال از «قیصر» گذشته، مهم این است که سینمای ایران هنوز به این موضوع علاقه‌مند است و تماشاگران هنوز با دیدن چنین صحنه‌هایی به وجد می‌آیند و کف مرتب می‌زنند.

اخبار و حواشی فیلم لاتاری

پروانه ساخت فیلم «لاتاری» با مشکلاتی رو به رو شده بود که سرانجام در پی تلاش های محمدحسین مهدویان، بعد از سه ماه، مجوز ساخت این فیلم صادر شد. جمال شورجه یکی از اعضای شورای پروانه ساخت در مصاحبه‌ای گفت: “مصلحت نیست فیلمسازی چون مهدویان با ساخت این فیلمنامه که موضوع حساسیت برانگیزی دارد (قاچاق دختران ایرانی به کشورهای عربی) دچار حواشی شود.”

محمدحسین مهدویان درباره ساخت فیلم «لاتاری» در گفت و گو با صبح نو، گفت: ” لاتاری یک ویژگی منحصر‌به‌فرد داشت و آن این است که تولید این فیلم از طرف جایی به من پیشنهاد نشده بود؛ همین مورد، لاتاری را برایم متمایز می‌کند. این فیلم ایده‌ای بود که به ذهن من و دوستانم در گروهمان رسید و تصمیم گرفتیم به هرقیمتی که شده آن را بسازیم. برای ساختش به دنبال سرمایه، تهیه‌کننده و مجوز رفتیم و قدم به قدم پای فیلم ایستادیم تا ساخته شود”

محمدحسین مهدویان علاوه بر فیلم «لاتاری»، مستند «ترور سرچشمه» را نیز در بخش مستند سی وششمین جشنواره فیلم فجر دارد.

دیالوگ‌های فیلم «لاتاری» مبنی بر جنایات بعثی‌ها در شهر سوسنگرد، موجب اعتراض برخی ها به محمد حسین مهدویان شد. مهدویان در این‌باره توضیح داد: “پخش نسخه ناقص و غیرآماده سکانسی از فیلم سینمایی لاتاری باعث سوءتفاهم در جمعی از شهروندان شهر مقاوم و قهرمان سوسنگرد شد. فیلم لاتاری درباره غیرت ایرانی است، غیرت همه ایرانی ها.”

زیبا کرمعلی اولین حضور سینمایی خود را در فیلم «لاتاری» تجربه کرده است.

این فیلم در تاریخ 23 اسفند 1396 در سینماهای ایران اکران شده‌است؛ و پرمخاطب‌ترین فیلم سی و ششمین جشنواره فجر است. لاتاری اکنون دومین فیلم پرفروش غیر کمدی سینمای ایران و پر مخاطب‌ترین فیلم اکران نوروزی 1397 می‌باشد.

بیوگرافی کارگردان فیلم لاتاری

محمدحسین مهدویان (زاده 1360 – بابل) کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرانی است. مهدویان برای ساخت فیلم ایستاده در غبار مورد تحسین قرار گرفت و سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر 1394 , را دریافت کرد. او دارای مدرک کارشناسی سینما (گرایش کارگردانی) از دانشگاه سوره و همچنین کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی از دانشگاه صدا و سیما می‌باشد. او برای فیلم ماجرای نیمروز برای دومین بار سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر 1395 را دریافت نمود. ماجرای نیمروز باکسب چهار سیمرغ بهترین فیلم، بهترین فیلم از نگاه ملی، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و بهترین طراحی صحنه و لباس، برخلاف برخی پیش بینی‌ها مبنی بر کنار گذاشته شدن, از کسب سیمرغ با رای هیئت داوران بیشترین تعداد و مهم‌ترین جوایز را کسب نمود.

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    4 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    • majid : سلام دو مرتبه 8000 تومان پرداخت کردم لینک دانلود نیومد لطفا پلسخ دهید .چرا .......1 شهریور 1397

      • تیک فیلم در پاسخ به majid : سلام با پشتیبانی تماس بگیرید1 شهریور 1397

    • sadegh : هنوز سه شنبه نشده؟؟؟؟؟؟؟ رمزو بدارین دیگه!!!!!!!!!!1 شهریور 1397

      • تیک فیلم در پاسخ به sadegh :

        رمز رو سه شنبه گذاشتیم بالای لینک دانلود مشخصه

        LINKPLAYDJWCHEEPW

        1 شهریور 1397