دانلود رایگان فیلم خجالت نکش | تیک فیلم

دسته بندی ها
ژانر ها

دانلود رایگان فیلم خجالت نکش

دانلود فیلم ایرانی خجالت نکش

دانلود فیلم خجالت نکش با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم خجالت نکش

لینک های دانلود فیلم خجالت نکش

دانلود با کیفیت 1080p
دانلود با کیفیت 480p

 

 

 

نقد و بررسی فیلم خجالت نکش

مدیسا مهراب پور

مهم‌ترین نکته درباره «خجالت نکش» این است که نه ادعاهای بزرگ دارد و نه داعیه جدی بودن سرمیدهد. فیلم حد خودش را به‌خوبی می‌شناسد و سعی هم نمی‌کند که لقمه گنده‌تر از دهانش بردارد. به حد و حدود از پیش‌ساخته شده‌اش نه‌تنها پایبند است که سعی هم نمی‌کند گول زننده باشد تا تماشاگر جدی‌اش بگیرد.

 

 

محمد حسین قلی پور

“خجالت نکش” اولین تجربه سینمایی رضا مقصودی در مقام کارگردان است. اثری که از جنس همان کمدی های گیشه ای چند سال اخیر است و به غیر از یک طرح اولیه قابل قبول، چیز دیگری برای ارائه ندارد. فیلم مانند سایر آثار هم ردیف خود تلاش کرده یکی از موضوعات سیاسی اجتماعی این روزهای کشور را دستمایه شوخی های خود قرار دهد و گاه برخی مسئولین سابق کشور را با گوشه و کنایه هایی بنوازد.

 

شکیب شیخی

قضاوت فیلمی تا این میزان «توهین‌آمیز» که صرفا محصول یک رانت فرهنگی است، دیگر ربطی به آنچه بر روی پرده می‌گذرد، ندارد و باور بفرمایید که این یک اصل زیبا‌شناختی‌ست، اما از هیئت محترمه جشنواره فجر باید پرسید چرا یک فیلم که بیشتر جنبه تجاری دارد را وارد جشنواره می‌کنند؟ در کجای دنیا شنیدید که فلان فیلم تجاری وارد کن، برلین، ونیز و … شود؟

اخبار و حواشی فیلم خجالت نکش

رضا مقصودی درباره ساخت فیلم «خجالت نکش» گفت: "این فیلمنامه همان کاری بود که می خواستم حتما خودم آن را کارگردانی کنم به همین دلیل نگاه ویژه‌تری دخیل بود و انرژی مضاعفی صرف کردم تا بتوانم فیلمنامه کم نقصی را ارائه کنم. خوشبختانه توانایی بازیگران این امکان را به من داد که بتوانم هرچه در ذهن داشتم را از آنها طلب کنم."

شبنم مقدمی درباره ایفای نقش در فیلم «خجالت نکش» گفت: "من از ایفای این نقش دلهره داشتم چون به لحاظ شخصیتی بسیار با من متفاوت بود. از نظر سطح اجتماعی، سن و سال و ویژگی های رفتاری نقشی بازی کردم که خیلی با من فاصله داش . از آنجا که به لحاظ جغرافیای متفاوت بودیم سعی کردیم در بیان دیالوگ هم از آهنگ متفاوتی استفاده کنیم که مختص به شهر و محل خاصی نباشد. ما در تعامل با کارگردان گویش جدیدی خلق کردیم. "

رضا مقصودی درباره فیلمنامه «خجالت نکش» گفت: "نزدیک به دو سال پیش نگارش فیلمنامه «خجالت نکش» را آغاز کردم که طرح آن را همسرم (خانم جورابلو) پیشنهاد داده بود و فیلمنامه را با یکدیگر نوشتیم. مسلما برای تولید فیلم مراحل اولیه را طی کردیم تا آماده تولید شود."

«خجالت نکش» در روستایی حوالی جاده شاهرود به اسم کندر جلوی دوربین رفت.

بیوگرافی کارگردان فیلم خجالت نکش

رضا مقصودی (زاده 15 اردیبهشت 1340 – تهران) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایران است. او فعالیت در سینما را از سال 1365 با نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم کوتاه بال‌های بیداری و فیلم‌نامه‌نویسی در سینما را سال 1374 با لیلی با من است، آغاز کرد. مقصودی در سال 1374 برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌نامه برای فیلم لیلی با من است شده‌است.

لینک های دانلود با آی پی ایران قابل دانلود است لطفا هنگام دانلود وی.پی.ان خود را خاموش نمایید تا با سرعت مناسب دانلود کنید.

  • تمامی فایل های سایت تیک فیلم در سرور های قدرتمند ایران میزبانی می شوند
  • جهت ارتقا کیفیت سایت و همچنین استفاده سایر کاربران، لطفا حتما نظرتان درباره فیلم را در بخش نظرات مطرح کنید
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
  • برای پخش نسخه x265 حتما از آخرین ورژن Pot Player (در ویندوز) و آخرین ورژن MX Player (در موبایل) استفاده کنید.
  • راهنمای کیفیت فیلم ها
  • درخواست فیلم و سریال
  • نظرات کاربران

    6 نظر
    نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

    • علیرضا : شماره پشتیبانی را محبت میفرمایید25 مهر 1397

      • تیک فیلم در پاسخ به علیرضا :

        تو مطلب نوشته شده دقت کنید

        ?چنانچه نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. شماره پشتیبانی (ساعات اداری): ۰۹۹۰۹۰۳۵۰۸۵, پشتیبانی تلگرام: @linkplaytv

        25 مهر 1397

    • امیرسام. : فیلمه خجالت نکش رو سه چهار روز پیش دانلود کردم.بصورت پیش خرید.الان رمز رو هم گذاشتید.ولی نمیدونم چجوری ازش استفاده کنم.فیلمی که دانلود کردم تویه گوشی بصورت فابل زیپ شده هستش.استخراج هم میکنم فقط یه فایل خالی درست میکنه.لطفا راهنمایی کنید از رمز چجوری استفاده کنم.مرسی23 مهر 1397

      • تیک فیلم در پاسخ به امیرسام. :

        باید موقع خارج کردن فایل از زیپ رمز رو وارد  کنید

        23 مهر 1397

    • سید علی سالاری : با سلام الان فیلم خجالت نکش را خریداریث کردم ولی فابلی دانلود نمیکنه لطفا راهنمایی بفرمایید20 مهر 1397

      • تیک فیلم در پاسخ به سید علی سالاری :

        سلام راه های پشتیبانی مشخصه

        20 مهر 1397